• Zoals de titel zegt welk boek heb je als laatste gelezen of gekocht. ^^ [Ik zit op het moment op mobiel en kon de beginpost van het vorige topic niet kopieren, vandaar]

Uitgelezen; Colleen Hoover - It Ends With Us

[ bericht aangepast op 12 sep 2024 - 16:36 ]

Gekregen:
    De Teerling Is Geworpen door Jean-Paul Sartre
    Laat De Doden Sterven door Tanith Lee
    Encyclopedie Van De Filosofie Van De Oudheid Tot Vandaag, een samenstelling door Laurens ten Kate
    S. door Doug Dorst en J.J. Abrams (ofwel Ship Of Theseus door fictieve auteur "V.M. Straka")

mortui vivos docent

Gelezen: The Well of Ascension - Brandon Sanderson

*screeches*
    *rent naar het vervolg*

Dramatic

^Ik moet ook echt eens wat van Brandon Sanderson lezen, heb er nog geen negatief woord over gehoord

Every villain is a hero in his own mind.

Veel, maar o.a.:

The Human Stain van Philip Roth

Omnia mutantur, nihil interit

Ringwraith schreef:
    ^Ik moet ook echt eens wat van Brandon Sanderson lezen, heb er nog geen negatief woord over gehoord

DOEN!!
    Sommige zijn iets slower-paced maar dat krijg je als je zo'n groot plot bouwt I guess haha. En als alle puzzelstukjes eenmaal in elkaar vallen... boi oh boi oh boi je ziet het allemaal niet aankomen en I love it.

Dramatic

Uitgelezen: These Twisted Bonds van Lexi Ryan
    Boek 30 van 2024, eeeyyy

Aan het lezen: The Princess Game: Glitter and Gold van Lyra Vincent

En met kerst heb ik een heeeeeeleboel boeken gekregen :') Kan ze wel oplijsten, maar zijn er nog al wat.
    Nu hopen dat ik in 2025 m'n trend van boeken vol kan houden (en op vakantie wat meer kan lezen).

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Uitgelezen: These Twisted Bonds van Lexi Ryan
    Boek 30 van 2024, eeeyyy

Aan het lezen: The Princess Game: Glitter and Gold van Lyra Vincent

En met kerst heb ik een heeeeeeleboel boeken gekregen :') Kan ze wel oplijsten, maar zijn er nog al wat.
    Nu hopen dat ik in 2025 m'n trend van boeken vol kan houden (en op vakantie wat meer kan lezen).

Nouuu ik ben wel benieuwd naar je lijst!

Renna schreef:
    (...)
    DOEN!!
    Sommige zijn iets slower-paced maar dat krijg je als je zo'n groot plot bouwt I guess haha. En als alle puzzelstukjes eenmaal in elkaar vallen... boi oh boi oh boi je ziet het allemaal niet aankomen en I love it.

Met welke zou je aanraden te beginnen?

Ringwraith schreef:
    (...)
    Met welke zou je aanraden te beginnen?

Sanderson heeft zelf een hele reading order opgesteld. Zelf ben ik begonnen met Mistborn en die is makkelijk in te komen ^^

Do it scared, but do it anyway.

Uitgelezen      Foxglove - Adalyn Grace
    Gekocht      From Storm and Shadow - Rachel Morgan
    A Court this Cruel & Lovely - Stacia Stark
    A Kingdom this Cursed & Empty - Stacia Stark

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Alhara - De bilaneiland trilogie deel 1.

Ik twijfel een beetje over m'n Goodreads doel van dit jaar. Zal ik weer gewoon 52 boeken doen? Haha.

Ik ga zo verder met Het Late Leven denk ik

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mazino schreef:
    (...)
    Sanderson heeft zelf een hele reading order opgesteld. Zelf ben ik begonnen met Mistborn en die is makkelijk in te komen ^^

Oh thanks. Lange serie zie ik haha. Ik heb het eerste deel op m'n TBR gezet. (:

Derks schreef:
    Ik twijfel een beetje over m'n Goodreads doel van dit jaar. Zal ik weer gewoon 52 boeken doen? Haha.

Ik ga zo verder met Het Late Leven denk ik

Ja mooi doel toch! Had je dat afgelopen jaar ook?

Ringwraith schreef:
    (...)
    Oh thanks. Lange serie zie ik haha. Ik heb het eerste deel op m'n TBR gezet. (:

Mistborn valt wel mee, dat is maar 3 boeken, Stormlight archive is wel een epic fantasy serie, die boeken zijn in zichzelf ook gewoon al enorm ^^"

Do it scared, but do it anyway.