• Zoals de titel zegt welk boek heb je als laatste gelezen of gekocht. ^^ [Ik zit op het moment op mobiel en kon de beginpost van het vorige topic niet kopieren, vandaar]

Uitgelezen; Colleen Hoover - It Ends With Us

[ bericht aangepast op 12 sep 2024 - 16:36 ]

Renna schreef:
    (...)
    Oowhh wat balen! Ik had de film gezien en was helemaal fan, het boek staat nu nog ongelezen in de kast. Jammer te horen dat ie je tegenviel!

Jaa ik ben misschien een kritische lezer hoor. Houd sowieso meer van een wat vlottere schrijfstijl en er zaten ook echt wel positieve elementen in, dus laat je niet ontmoedigen door mijn reactie. Maar ik was zelf wat teleurgesteld. Had even daarvoor 'Ga als een rivier' gelezen en vond die mooier.

Edit: net de film gezien haha, ze hebben hem behoorlijk letterlijk verfilmd dus je zult in het boek weinig nieuws vinden ;p Maar er zit wel wat meer emotie in de film.

[ bericht aangepast op 20 dec 2024 - 14:32 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Op dit moment: Afhankelijkheid van Tove Ditlevsen.

Ook in gelezen: Misdaad en Straf, vertaling van Hans Boland.
    Klaar om in te beginnen: Bluebeard van Kurt Vonnegut.

Omnia mutantur, nihil interit

People we meet on vacation - Emily Henry

Gekocht      Spark of the Everflame — Penn Cole.
    Lightlark — Alex Aster.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Caverna schreef:
    People we meet on vacation - Emily Henry

Oh, hoe is deze? Ik vond Book Lovers echt heel leuk. Charlie is echt m'n book boyfriend. 📚🩷

Omnia mutantur, nihil interit

Aan het lezen:
    Never - Ken Follet
    Den sista striden - Niklas Krog

Laatst gekregen:

The Jasmine Throne - Tasha Suri
    Crucible of Gold - Naomi Novik
    The Alexiad - Anna Komnene

Caverna schreef:
    (...)

Jaa ik ben misschien een kritische lezer hoor. Houd sowieso meer van een wat vlottere schrijfstijl en er zaten ook echt wel positieve elementen in, dus laat je niet ontmoedigen door mijn reactie. Maar ik was zelf wat teleurgesteld. Had even daarvoor 'Ga als een rivier' gelezen en vond die mooier.

Edit: net de film gezien haha, ze hebben hem behoorlijk letterlijk verfilmd dus je zult in het boek weinig nieuws vinden ;p Maar er zit wel wat meer emotie in de film.

Aahh kritische lezers unite :'D Maar jij hebt hem in het Nederlands gelezen, als ik dat mag afleiden uit de titel? Ik hoop stiekem dat de Engelse schrijfstijl wel beter is haha, maar we gaan het zien. Wel nice dat ze de source material hebben gevolgd voor de film! Is wel eens anders natuurlijk

Dramatic

Gelezen — Splinter & Ash — Marieke Nijkamp — ☆☆☆☆

Every villain is a hero in his own mind.

Renna schreef:
    (...)
    Aahh kritische lezers unite :'D Maar jij hebt hem in het Nederlands gelezen, als ik dat mag afleiden uit de titel? Ik hoop stiekem dat de Engelse schrijfstijl wel beter is haha, maar we gaan het zien. Wel nice dat ze de source material hebben gevolgd voor de film! Is wel eens anders natuurlijk

Haha ja in het Nederlands. Misschien is het mooier in het Engels ja haha. Het verhaal leent zich ook wel goed voor een film.

Maar laat vooral weten hoe je hem vond als je hem gelezen hebt, hehe. Ben benieuwd of je er doorheen komt na het kijken van de film, want dan weet je al hoe het loopt xD

nostalgie schreef:
    (...)

Oh, hoe is deze? Ik vond Book Lovers echt heel leuk. Charlie is echt m'n book boyfriend. 📚🩷

Ooh ja Book Lovers was ook m'n eerste van haar, en daarna meteen nog meer van haar gelezen. Vond deze wel wat minder sterk, maar hij las uiteraard wel weer lekker weg en de personages waren leuk, maar wel minder dan Book Lovers. En het verhaal was ietsje trager.

Maar het einde was leuk en ik heb me zeker vermaakt (:

kill your darlings • ☆☆☆☆

Sisterhood Above All

ziggystardust schreef:
    kill your darlings • ☆☆☆☆

💃🏻💃🏻💃🏻

sometimes, the scary thing turns out to be the most wonderful thing of all

Gelezen — Chaos in de kern — Dianne Arentsen — ☆☆☆☆

[ bericht aangepast op 26 dec 2024 - 16:41 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Laatst gekocht: Fourth Wing & Iron Flame - Rebecca Yarros

Laatst gelezen: Wisteria - Adalyn Grace

[ bericht aangepast op 26 dec 2024 - 17:30 ]

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.