• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Renna schreef:
    Vanavond weer musicalles en we gaan From Now On van The Greatest Showman zingen en dansen 🥳
    FROM NOW OOOOOONNNNN

Protect the people.

Woehoe, zomervakantie geboekt naar Korea & Japan! Kan nu al niet meer wachten.

Tell me about it, stud.

Oh, en heeeeel blij met het lentezonnetje!

Tell me about it, stud.

Ik kreeg bericht van Bol.com dat ik Wyrmspan kan gaan ophalen bij m'n pakketpunt 👀👀👀👀👀🐲🐉

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Renna schreef:
    Vanavond weer musicalles en we gaan From Now On van The Greatest Showman zingen en dansen 🥳

Het was LEUK.
    Alleen toegekomen aan het dingen, de dans komt volgende week. Geen idee hoe ik die hoge noten moet gaan halen terwijl ik dans, dus als iemand tips heeft? 😂🙏🏼

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Het was LEUK.
    Alleen toegekomen aan het dingen, de dans komt volgende week. Geen idee hoe ik die hoge noten moet gaan halen terwijl ik dans, dus als iemand tips heeft? 😂🙏🏼

Helium? 🤣🤣🤣 Ik zie nu die video van die Britse koorknaapjes voor me die met een teug lucht uit een heliumballon intens hoog zingen.

Moet vast al dansend ook lukken

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Helium? 🤣🤣🤣 Ik zie nu die video van die Britse koorknaapjes voor me die met een teug lucht uit een heliumballon intens hoog zingen.

Moet vast al dansend ook lukken

Hahahahahaha ja die ken ik!! Genieten 😂😂

Dramatic

7e geworden in een pubquiz met 25 teams! Hele verbetering ten opzichte van de vorige keer!!! 🙏🏻🤍😊

maybe I could save you from your sins

Goedemorgen op wederom een zonnige ochtend (:

Vandaag heerlijk lunchen en een massage op de planning! Super lief cadeautje van een vriendin 🥰

M'n broertje heeft net z'n rijbewijs gehaald 🥳

Dramatic

Wyrmspan bevindt zich nu in mijn huis 🤠

Een "goedemorgen ❤️" berichtje van mijn vriend 🥰

Efteling en zon! Gister was zoooo'n fijne dag, nog volop aan het nagenieten 🍄☀️🎢✨

someone out there feels better because you exist

Leuke middag/avond met vriendin gehad 🤍🥰🙏🏻

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt