Twaalf jaar later en dit nummer brengt alle gevoelens voor mijn allereerste verhaal weer helemaal terug. Volgens mij kom ik nooit af van deze crush op Boromir
Alsof het zo had moeten zijn staat er een artikel over ADHD in Volkskrant Magazine die écht goed uitlegt hoe het is, én geeft Thomas van Luyn er nog een voorstelling over in november ook. Daar gaan we heen! 💪
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain
Vriendschappen die raar afgelopen waren maar nu op heel oprechte en organische wijze nieuw leven in worden geblazen.
Lieve en leuke collega helpen met salarisonderhandelingen. Hoe betrokken en warm de mensen hier zijn.
Ballet.
We gaan zo weer het nummer zingen waar een 'aha-aha' in zit bijna net als in Frozen, dat is altijd fun om te zingen en nu zeker met mijn Frozen vest aan. (Ja, ik ben een geek.)
Chop Suey en Zeit blijven daarnaast ook toffe nummers om te zingen bij rockkoor zo!
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn
Caverna schreef:
Alsof het zo had moeten zijn staat er een artikel over ADHD in Volkskrant Magazine die écht goed uitlegt hoe het is, én geeft Thomas van Luyn er nog een voorstelling over in november ook. Daar gaan we heen! 💪
Als je naar Thomas van Luyn in SPOT Groningen gaat, say hiii ik werk daar c:
Dat de laatste jaren op werk-gerelateerd vlak misschien zwaar waren, maar ook leuk en waardevol - ik heb zoveel nieuwe vaardigheden geleerd. Netwerken op een manier die oprecht voelt, onderhandelen, mijn mening geven, voor mezelf opkomen... 🩷