• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ondanks alle chaos toch een fijne dienst


    love me until I love myself

    Iets voor gym gaat misschien geregeld worden en ik heb het vandaag in elk geval niet hoeven doen!
    Extra fun: door het eerder vrij zijn heb ik een erg leuk gesprek met iemand op straat gehad.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben even op dit moment het allergelukkigste mens op aarde...

    Na elbehoorlijk wat stress staat de nieuwe keuken en ik ben er zo blij mee. Eenheden leuke, gezellige fijne monteur die mij erbij betrok, dingen vroeg maar ook dat ik mn gang kan gaan.

    Met drie uur slaap en vanaf half 5 aan de poets is m'n hele huis aan kant. Morgen 2 dagen een housewarming en daar kijk ik zo naar uit.

    De eettafel is ook gebracht en ik heb alles gratis gevonden en het matcht zo mega mooi en dan ook nog zo enorm trots op mijzelf dat ik bijna alles zelf heb gedaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik moest van het weekend een aantal Britse mensen begeleiden dus ik vertelde dat ik altijd radio BBC2 luister en ze waren meteen zo van 'oh THAT's why your accent is so good' (blush)(blush)

    Chai latte 🍂🤎


    love me until I love myself

    Musicalles was weer fijn :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tekenen/kleuren/knutselen


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heerlijke girls day/night out gehad 🤍


    love me until I love myself

    Ik heb hoogstwaarschijnlijk de formule voor de philosophers stone gevonden tijdens deze eerste dnd sessie van een campaign! En de DM begon de sessie met Harry Potter muziek, als we de volgende keer een baselisk vinden ergens.. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ben echt zo blij met m’n pa en al z’n hulp altijd ❤️


    love me until I love myself

    Een (volle) dag met zeven (van de zeven!!!!) goede, leuke, zinvolle lessen gegeven. Word daar zó blij van <3


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Ik ben deze week twee mensen van m'n dnd groep tegen gekomen op de uni, en allebei waren ze echt super enthousiast om me te zien en hoi te zeggen ^^

    "Je bent een bijna perfecte docent" ok collega love you too 😭😭❤️❤️ (die man heeft 29378109 jaar ervaring en omfg)


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Een nieuwe vriendin nodigde me uit om een spelletje te gaan spelen met haar en een andere vriend van ons en ondanks dat ik in een compleet ander land ben heb ik echt het gevoel dat ik een kleine vriendengroep begin te ontwikkelen. Iedereen is echt zo aardig! ^^