• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    lustforlife schreef:
    Vier keer moeten fietsen voor lange tijd vandaag en elke keer droog yeaaaay terwijl buienalarm echt wel anders zei


    Never trust de buienalarm. Ik ben gisteren halsoverkop van werk vertrokken omdat Buienradar aangaf dat het nog droog bleef, maar dat het met 45 minuten zou gaan onweren - en ik moest 45 minuten fietsen door open weilanden enzovoorts.

    Haha.

    Hahaha.

    Ik fietste weg en het begon al te regenen. 1 kilometer verder barstte de hagelstorm uit de hel los, inclusief bliksemschichten. Hele weg wit. Kwam thuis met blauwe plekken op m'n armen van de hagelstenen (ondanks dikke blazer en een regenjas). Was wel een ervaring hoor. Stiekem best cool.

    Achjaaa, FEEL THE RAIN ON YOUR SKIIIIN NO ONE ELSE CAN FEEL IT FOR YOU (dance)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2024 - 19:09 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Playlist van Spotify met bangers van 2010-2016 en omfg genieten. Allemaal 1D-nummers die ik in geen honderd jaar heb gehoord en allemaal nog woord voor woord mee kan zingen <3 Heeeeeerlijk dit


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    30k volgers op Tiktok. (dance)


    Your Butt is Mine!

    Echt weer een heerlijke yap-sessie van 3 uur aan de telefoon gehad met vriendinnetje 🩷 (zij is echt een van de weinige wie met aan het bellen krijgt 😂🥰)


    love me until I love myself

    Vanavond wijnproeverij met een vriend 🩷


    love me until I love myself

    Helemaal heerlijk in m'n Outlander-era 💕


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Leuk weekend gehad 🥰


    love me until I love myself

    Is het af?! Is het af?!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Schilderij-waardige uitzichten hier 😍



    Zijn er (zuid-)Limburgers hier op Q? Want na twee dagen hier ben ik verliefd op deze prachtige provincie 🥰


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Even een rustmoment voor mezelf in de dag inbouwen door V6 twee uur in het computerlokaal te gooien en te laten schrijven. :Y) Mag ook wel, ben vandaag van half 9 tot 6 uur achter elkaar bezig met lesgeven en/of gesprekken voeren. ;-;


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Mijn spitzen liggen te drogen. Morgen eindelijk weer 🩰🩷


    Omnia mutantur, nihil interit

    verbeelding schreef:
    Mijn spitzen liggen te drogen. Morgen eindelijk weer 🩰🩷


    Oeeh veel plezier!!😍


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Soms is huilen kut. Maar soms zorgt het ook voor ruimte en rust.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heel waarschijnlijk mag ik komend jaar weer mee naar Rome met een collega en leerlingen. Zó vervelend. 😏


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Eerste deadline sort of gehaald 🙏🏻✨


    love me until I love myself