• Hoi!

Ik was benieuwd of er hier mensen geïnteresseerd zouden zijn in een RPG die zich afspeelt in een tijdperk van Harry Potter? Het zal dan niet met canon characters zijn, en het leek me leuk om het plaats te laten vinden in een setting die wat minder voor de hand ligt; bijvoorbeeld de Founders Era, waarin Hogwarts net is gesticht en alles rondom het curriculum en onderwijs nog vorm dient te krijgen, of later, ten tijde van de heksenverbrandingen en de Statute of Secrecy.

Of zijn er andere onderwerpen of settings die jullie leuk lijken? ❣️

Omnia mutantur, nihil interit

Ik moet hier nog even goed over na gaan denken (:!

Ja, ik zou er wel serieus over nadenken maar het ligt geheel aan de setting voor mij tbh.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Even mt om mee te volgen

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Zijn mensen nog steeds geïnteresseerd?

Vulgrim schreef:
    Ja, ik zou er wel serieus over nadenken maar het ligt geheel aan de setting voor mij tbh.

Wat voor settings spreken je wel/niet aan?

Vice schreef:
    Zijn mensen nog steeds geïnteresseerd?

Yes! ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Leuk (:

Ik ben nog wel even benieuwd naar het volgende: gegeven de mogelijkheden, waar gaat de voorkeur dan naar uit?

> wat meer light-hearted plot
    > wat zwaardere lore en veel context en ontwikkelingen in plot (wat ook van personages vergt dat ze stelling nemen)

Vice schreef:
    Leuk (:

Ik ben nog wel even benieuwd naar het volgende: gegeven de mogelijkheden, waar gaat de voorkeur dan naar uit?

> wat meer light-hearted plot
    > wat zwaardere lore en veel context en ontwikkelingen in plot (wat ook van personages vergt dat ze stelling nemen)

Voor mij is het een om het even. Een light-hearted plot zou in dit geval mijn voorkeur hebben om het verhaal op te starten als het ware, en dan gaandeweg misschien de tweede optie introduceren om het RPG zo wat meer "leven" en diepgang te geven. ^^

[ bericht aangepast op 15 juli 2024 - 19:40 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'