• Hoi!

Ik was benieuwd of er hier mensen geïnteresseerd zouden zijn in een RPG die zich afspeelt in een tijdperk van Harry Potter? Het zal dan niet met canon characters zijn, en het leek me leuk om het plaats te laten vinden in een setting die wat minder voor de hand ligt; bijvoorbeeld de Founders Era, waarin Hogwarts net is gesticht en alles rondom het curriculum en onderwijs nog vorm dient te krijgen, of later, ten tijde van de heksenverbrandingen en de Statute of Secrecy.

Of zijn er andere onderwerpen of settings die jullie leuk lijken? ❣️

Omnia mutantur, nihil interit

Altijd bij een eventuele HP-rpg ✨

Ik wilde zelf binnenkort eentje openen met Mahoutokoro als setting.

darling, you can't let everything seem so dark blue

I'm in!!!!!

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ik zou meedoen ^^

Ich liebe dich 27.12.23

Tahani schreef:
    I'm in!!!!!

Ja!!! aah

midnight_rain schreef:
    Altijd bij een eventuele HP-rpg ✨

Ik wilde zelf binnenkort eentje openen met Mahoutokoro als setting.

Oh, dat is ook een heel toffe setting, lijkt me!

Ik zou zeker overwegen mee te doen! ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Athalar schreef:
    Ik zou zeker overwegen mee te doen! ^^

and the spiders from mars

Het idee wat ik heb, zal te maken hebben met de Statute of Secrecy, mogelijk Carlotta Pinkstone en studenten, met een wat ander curriculum dan het Hogwarts in de boeken 🥰

Suggesties of opmerkingen zijn welkom!

Sounds good! Mijn voorkeur heeft een setting in de UK wel Amerikaanse wizarding wold voelde ik niet helemaal in de Fantastic Beasts films

en ii heb een Gaunt rol die ik graag zou willen schrijven dus kgkg hopelijk past die bij de rpg setting

and the spiders from mars

eternalsunshine schreef:
    Sounds good! Mijn voorkeur heeft een setting in de UK wel Amerikaanse wizarding wold voelde ik niet helemaal in de Fantastic Beasts films

en ii heb een Gaunt rol die ik graag zou willen schrijven dus kgkg hopelijk past die bij de rpg setting

Ja, het idee dat er ligt zal zich afspelen in de UK en ook op Hogwarts, maar ik zie dan een soort graduate/prep studies voor me, van bijvoorbeeld twee jaar die voorbereidt op een vervolgstudie of een vervolgopleiding is. Allerlei nieuwe vormen van magie om te verkennen en meteen wat oudere personages (19 of 20).

Antigone Gaunt must return, too

Ooh klinkt goed! Een soort graduate/prep studies met wat oudere studenten lijkt me idd tof. Had je al een beetje idee in welke jaren het zou afspelen?

darling, you can't let everything seem so dark blue

midnight_rain schreef:
    Ooh klinkt goed! Een soort graduate/prep studies met wat oudere studenten lijkt me idd tof. Had je al een beetje idee in welke jaren het zou afspelen?

Nee, dat nog niet!

-

[ bericht aangepast op 30 juni 2024 - 11:51 ]

Looooove!!

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ik wil ook wel meedoen

Hi I'm new here <3