• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Spiral schreef:
    (...)
    Het omgooien van wat mensen denken dat goed is en wat slecht moet zijn. :Y)


    ik ben echt benieuwd naar de reactie van andere mensen op die plottwist tbh

    i mean u already kinda put it in there but is there gonna be a big reveal too?


    help

    Vanparys schreef:
    De activiteit is weer wat lager, dus ik dacht ik doe er nog eens eentje

    Vraag van de week: Wat is er 'nieuw' of 'anders' aan jouw verhaal?


    Ik schrijf hier wel een typisch fantasy verhaal, dus weinig nieuw of anders. Maar ik denk als ik iets moet pakken dan is het toch wel dat het geïnspireerd is door het hele MMO fantasy & monster-killing-quests game idee. Mijn hoop is dat het kids die weinig lezen maar veel gamen kan inspireren om tóch eens een boek te lezen die lijkt op wat zij "gamen" :P


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik had een stuk geschreven en hoewel het op zich deed wat ik wilde dat het deed, voelde het toch niet goed :') Ugh toch maar opnieuw schrijven dan...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    I'm so excited. My main babies are getting drawn and I can't wait to share them when they're done.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Spiral schreef:
    I'm so excited. My main babies are getting drawn and I can't wait to share them when they're done.
    .

    Oeh, ik ben heel benieuwd!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zijn er hier nog liefhebbers om een schrijfmiddag/-ochtend/-avond in te plannen met een groepje en dan lekker wat sprintjes trekken en sparren samen? (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Zijn er hier nog liefhebbers om een schrijfmiddag/-ochtend/-avond in te plannen met een groepje en dan lekker wat sprintjes trekken en sparren samen? (:


    Op een avond wel :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Caverna schreef:
    Zijn er hier nog liefhebbers om een schrijfmiddag/-ochtend/-avond in te plannen met een groepje en dan lekker wat sprintjes trekken en sparren samen? (:


    Ik wil wel, maar deze week is voor mij een behoorlijk drukke week dus dat gaat me niet lukken 😊


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Athalar schreef:
    (...).

    Oeh, ik ben heel benieuwd!

    Hier zijn ze :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2024 - 14:22 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Spiral schreef:
    (...)
    Hier zijn ze :Y)


    Oeehh leuk! Maar wel heel anders dan ik ze in mijn hoofd, haha (maar wanneer niet ;p) . Komt er ook nog een van Arvin? :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Oeehh leuk! Maar wel heel anders dan ik ze in mijn hoofd, haha (maar wanneer niet ;p) . Komt er ook nog een van Arvin? :3

    Als ik weer wat monnies bij elkaar heb wel ja :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Spiral schreef:
    (...)
    Hier zijn ze :Y)


    Ooh, die zijn heel mooi gemaakt zeg! I love them!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Spiral schreef:
    (...)
    Hier zijn ze :Y)


    OMGGGGG!!! Looks great!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen