• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

Link naar het officiële topic

Even the smallest can change the course of the future

Op z'n minst het minimum woordenaantal gehaald, nu nog het hoofdstuk afmaken en posten ^^ Strong doubts creeping in about quality, but I promised myself that I would finish, not that it needed to be good so trying to hold on to that...

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    Op z'n minst het minimum woordenaantal gehaald, nu nog het hoofdstuk afmaken en posten ^^ Strong doubts creeping in about quality, but I promised myself that I would finish, not that it needed to be good so trying to hold on to that...

Oooh dat herken ik, mijn hoofd zegt de hele tijd tegen me hoe slecht het is... Maar het verhaal gaat af, zelfs al is het poep. Verbeteren kan altijd nog

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Oooh dat herken ik, mijn hoofd zegt de hele tijd tegen me hoe slecht het is... Maar het verhaal gaat af, zelfs al is het poep. Verbeteren kan altijd nog

Jep, morgen gaat alles online, if only to prove to myself I can finish something. Ik heb gister en vandaag teveel studie geskipt om het nu niet te doen ^^"

Ik hoop nog dat ik in de lijst komt. Mijn boek is bijna klaar alleen een paar bewerken.

Ik heb net alles vóór de homestretch geüpload en nu ben ik zo zo zo zo zo zo dood

Morgen (hopelijk) effectief de homestretch. Gaat een beetje crappy zijn but oh well.

Die wordcount zit me echt uit te dagen want op q is het 132k terwijl nog niet alles dat ik al geschreven heb erin staat en alles dat ik geschreven heb in word 130k is ):

Straks moet ik gewoon nog al mijn code eruit gooien om het binnen de richtlijnen te houden :')

[ bericht aangepast op 29 nov 2024 - 18:36 ]

help

Met 143707 woorden ben ik er toch geraakt! En nu heb ik datenight met mijn vriend.

Ngl ben zelf niet tevreden over het einde en ik post morgen (oeps, na deadline) nog even een epiloog, maar alles dat moest gebeuren is gebeurd en de rest is voor deel 2.

Hope I don't disappoint my readers with that haphazard ending

[ bericht aangepast op 30 nov 2024 - 18:17 ]

help

I finished ^^

Mazino schreef:
    I finished ^^

Goed bezig! 👍

Ik ben zelf ook bijna klaar nog een paar woorden.

Na toch wel een beetje intensief het einde te hebben gefinisht en mezelf de ruimte te hebben gegeven om gewoon veel te schrijven (en genoeg procrastination feelings te hebben gehad om het ook daadwerkelijk te doen), is het toch wel een beetje raar om klaar te zijn en niks meer te schrijven te hebben ^^"

Mazino schreef:
    Na toch wel een beetje intensief het einde te hebben gefinisht en mezelf de ruimte te hebben gegeven om gewoon veel te schrijven (en genoeg procrastination feelings te hebben gehad om het ook daadwerkelijk te doen), is het toch wel een beetje raar om klaar te zijn en niks meer te schrijven te hebben ^^"

Oh i feel u, ik ben mezelf nu heel hard aan het tegenhouden om niet meteen alles te gaan verbeteren, want mijn hoofd heeft toch echt wel even rust nodig lol

help