• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    Dramatic

    Madwoman schreef:
    Na 6 jaar weer eens daten 😊
    Super leuk, maar ook super eng hahah
    Zooooo blij voor je omg <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tahani schreef:
    (...)Zooooo blij voor je omg <3


    Thanks girly 🩷


    You could rattle the stars.

    Zin in dit weekend ❤️


    You could rattle the stars.

    Iiiii toch nog maar een jurk besteld voor volgende week.. hopelijk staat ie me omg cause I love it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Op naar de toppers 😂🩷🍍🍻


    You could rattle the stars.

    Vandaag m'n nieuwste bookbinding project afgerond! Een Cruel Prince fanfic, in Cardan's perspectief :33
    Staat op AO3 voor de nieuwsgierigen, geschreven door bambithebandit








    De tekst op de spine was te klein en echt een ramp om goed te krijgen. Om nog maar te zwijgen van al die vreselijke rozenblaadjes :'D Dus wat hebben we geleerd? Niet overdrijven met de kleine details. Maaaar verder ben ik echt heel tevreden met het resultaat! Nu weer een nieuw project verzinnen hahahahahah


    Dramatic

    Knoop 1 van de 3 doorgehakt! Twee te gaan


    Omnia mutantur, nihil interit

    Renna schreef:
    Vandaag m'n nieuwste bookbinding project afgerond! Een Cruel Prince fanfic, in Cardan's perspectief :33
    Staat op AO3 voor de nieuwsgierigen, geschreven door bambithebandit








    De tekst op de spine was te klein en echt een ramp om goed te krijgen. Om nog maar te zwijgen van al die vreselijke rozenblaadjes :'D Dus wat hebben we geleerd? Niet overdrijven met de kleine details. Maaaar verder ben ik echt heel tevreden met het resultaat! Nu weer een nieuw project verzinnen hahahahahah


    Omggg!!!! Wat enorm gaaf dit zeg wow 😍😍😍


    You could rattle the stars.

    Monaco Grand Prix kijken 🙏🏻


    You could rattle the stars.

    Heerlijk in de tuin kunnen zitten bij m'n ouders gezien we thuis geen tuin hebben ^^

    Raiju schreef:
    Heerlijk in de tuin kunnen zitten bij m'n ouders gezien we thuis geen tuin hebben ^^


    Zonnetje, zoemende bijtjes, vogeltjes die in en uit het vogelhuisje vliegen 🥰


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Zonnetje, zoemende bijtjes, vogeltjes die in en uit het vogelhuisje vliegen 🥰

    Zon niet super veel, maar ja! Windje erbij, watervalletje aan ^^

    charleeees 🥰🥰🥰


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Aahhhh omg m'n galajurk is binnen en hij staat me GOED en omg I felt like a princess


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tentamen gehad en ging verrassend goed! Gevierd door een lekkere pasta te koken met friend en een ijsje te halen oh en door nieuwe kleding te kopen 😇🩷😍


    You could rattle the stars.