• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    Dramatic

    new hairrrrrrr yay


    help

    Zo'n nieuwe passende FC gevonden 😍😍


    Omnia mutantur, nihil interit

    mijn amor amor trui is fun! Niet echt mijn normale stijl, maar alsnog ga ik hem vanavond wel gewoon aan doen. Nostalgie is een ding.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hou van de dagen rondom 4/5 mei - heerlijk al die oorlogsfilms op tv. We beginnen morgen met Pearl Harbor ❤️

    Een heel druk, maar leuk weekend gehad!


    You could rattle the stars.

    Ohja en onderwerpen ingeleverd voor m'n masterscriptie! Dat traject gaat ook weer beginnen waaah


    You could rattle the stars.

    Even heerlijk huilen bij Pearl Harbor 💙❤️

    Kan ik eindelijk m’n winterjas opbergen?? Gisteren en vandaag al met m’n lentejas gefietst richting werk. Fingers crossed dat dat zo kan blijven 🙏🏻


    You could rattle the stars.

    Fijne dag gehad met paps 🩷


    You could rattle the stars.

    De zon ☀️


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blij dat ik mijn eigen keuzes mag en kan maken.

    Mn ouders doen niet echt iets met de dodenherdenking of bevrijdingsdag. Ik ben degene die de vlag buiten hangt want ik vind dat ik er trots op mag zijn. Al een paar jaar ben ik om 20 uur stil, denk ik even na en vier ik bevrijdingsdag in de stad met vrienden. Dit jaar met scouting voor het eerst naar de plaatselijke herdenking en wauw


    Blij dat ik hier heen ging en besefte die regen dat is niks vergeleken wat mensen hebben meegemaakt. Blij dat ervoor mijzelf een nieuwe traditie is geboren die ik in de toekomst graag aan mijn toekomstige kinderen mee ga geven! Zeker in deze tijden met de oorlog om het hoekje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb vandaag voor het eerst 10 kilometer hardgelopen 🥺🥰💪


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Net kaartjes voor Elisabeth gekocht <3


    Omnia mutantur, nihil interit

    Voor het eerst in jaren weer gaan badmintonnen. Was leuk.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heerlijk geshopt en mezelf verwend met een nieuw paar schoenen en 2 nieuwe boeken 💖