• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    Dramatic

    Zometeen het koopcontract bespreken en dan heb ik over 2 maanden mijn eigen huis!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whoop, de vakantie is geboekt!


    Stenenlikker

    Helemaal verliefd op mijn kleine nichtje van 7 maanden (flower)(baby)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Yay voor een vriend met een tuin waar ik rustig in mag zitten zonder dat we perse wat moeten doen gezien hij bezig was met dingen.

    Allerlei herinneringen tegen komen tijdens het dozen inpakken :)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Onze plantjes groeien 🥰


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heerlijk toch wel een redelijk stuk gefietst en de halve middag tot en met het avondeten buiten kunnen zitten en volgens mij ben ik niet eens verbrand! I do be white AF dus niet verbranden in 4 uur buiten zijn is wel netjes

    Heerlijk in de zon liggen 🩷🙏🏻


    You could rattle the stars.

    En een weekendje Groningen om naar uit te kijken!!! 😍


    You could rattle the stars.

    Warm, dus ik doe mijn haren even in een simpele, rommelige knot. Drie-jarige; “mamma, je hebt haar vast. Nu vind ik je mooi.”

    Misschien toch wat vaker doen 😂

    Ik mocht vandaag terugkijken in dingen die ik vorig jaar gemaakt en voor elkaar gekregen heb en hoewel ik hier en daar nog steeds foutjes vond, was ik echt zo trots op hoe het eruit is gaan zien en wat er allemaal in opgeschreven staat!

    Vandaag best veel gedaan gekregen voor opleidingsopdrachten voor mijn post HBO. Morgen de rest afmaken en dan ben ik weer bij tot en met volgende week! *O* Zo'n opluchting.


    You were born original, don't die as a copy.

    Drie dagen vrij gehad en heerlijk video games gekeken, avatar Korra gekeken met pap en vandaag uiteten geweest voor mijn oma's 89ste verjaardag *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Mooie natuurbeelden op het groot scherm gezien, lieve vriendinnen, een hype over een verhaal die me zo'n beetje uit mijn slaap houdt, mijn ouders.

    O ja, en ik word ook heel gelukkig van bomen. Heel veel bomen, en een paar in het specifiek.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Na 6 jaar weer eens daten 😊
    Super leuk, maar ook super eng hahah


    You could rattle the stars.