• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    Dramatic

    Guus meeuwis was zo mega leuk, spontaan nog kaartjes gekocht voor dinsdag🎊


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben zo trots op mezelf dat het gelukt is de grove lijnen van mijn ingewikkelde studentenhuis over te trekken op Canva zodat we die "schets" kunnen gebruiken bij ons logo. Ik kan echt absoluut niet tekenen, zelfs niet netjes rechte lijnen trekken met een tekenpen op een touch-screen, maar na flink pieren is het wel gewoon gelukt. Trots :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zo mega veel zin in deze week!
    Start van Modderweek, lekker vier dagen lang met de kinderen op het werk in de modder
    Dinsdag nog een keertje naar Guus Meeuwis, vandaag bedacht, gezellig met mijn broer
    Vrijdag krijg ik de sleutel en een feestje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is er nu oprecht een nog grotere kans dat ik toch een phd kan doen nu er twee posities openstaan waarvoor ik denk een geschikte kandidaat te zijn??? O_O


    Stenenlikker

    Hopelijk is het inderdaad waar en word ik volgend jaar mentor van Gymnasium 3. Zou heel chill zijn: leuke leerlingen, ik ken ze allemaal al (en, nog belangrijker, hopelijk worden het ook drie klassen zodat de klassen kleiner zijn (65 leerlingen over 2 klassen zou hel worden)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voor het eerst in 7 jaar alweer atletiek training gedaan en 🥹🤩🩷 loved every second of it! Dusss we gaan weer terug op atletiek


    You could rattle the stars.

    Gisteravond zo fijn gehad met vrienden die ik al een tijdje niet meer had gezien 🩷 lekker samen gekookt, spelletjes gedaan, gekletst en ek op de achtergrond meegevolgd 🙏🏻


    You could rattle the stars.

    Most fun iceskating practice 🥰

    Tante 🥰, dansen morgen 💃🏻, silent disco op het strand 🌊, taylor volgende week ✨, nog meer taylor 🪩, kunstschaats besprekingen ⛸️, nichtje weer zien 🤍, karaoke 🎤 en cocktails 🍹
    its gonna be a good good month 🥰


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    midnight_rain schreef:
    Tante 🥰, dansen morgen 💃🏻, silent disco op het strand 🌊, taylor volgende week ✨, nog meer taylor 🪩, kunstschaats besprekingen ⛸️, nichtje weer zien 🤍, karaoke 🎤 en cocktails 🍹
    its gonna be a good good month 🥰


    So much funnnn🩷🙏🏻


    You could rattle the stars.

    Vandaag kreeg ik eindelijk de sleutels van mijn huis en er lagen gewoon al vijf kaartjes op de mat en ik kreeg tijdens het poetsen 2 prachtige bossen bloemen. Voel mij zo onwijs geliefd!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heerlijke dag gehad!
    Bootje varen en lekker langs het water uiteten 🩵


    You could rattle the stars.

    Bruiloften, wat een geluk en liefde <3


    Omnia mutantur, nihil interit