• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝


    Dramatic

    Morgen mijn eerste tattoo laten zetten (dance) very excited , maar ook echt nerveus want mensen blijven me er maar aan herinneren dat het pijn gaat doen


    Hand turns loom; spool of green, spool of black. Dragons of flesh weaving dragons of thread.

    Helaena schreef:
    Morgen mijn eerste tattoo laten zetten (dance) very excited , maar ook echt nerveus want mensen blijven me er maar aan herinneren dat het pijn gaat doen


    omgg, wat voor een tattoo ga je nemen?


    Couldn’t stop the way I was feelin’

    Helaena schreef:
    Morgen mijn eerste tattoo laten zetten (dance) very excited , maar ook echt nerveus want mensen blijven me er maar aan herinneren dat het pijn gaat doen


    Oeh! Have fun 😍


    tulsa jesus freak

    Ahhhhh. Mijn tattoo is zo pretty geworden 😭


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Schrijven, wijn, leuke afspraken met vrienden in het vooruitzicht.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Ik ga zo goed op de opening van de Spelen. Het regent pijpenstelen daar, maar alle sporters hebben het zo naar hun zin op die bootjes en ze lachen en dansen en springen allemaal, love


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Afgelopen week voor de vijfde keer tante mogen worden van nog een neefje en het is en blijft zó leuk 😍🥹🥰


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb vanaf nu 2 weken verlof en voel me zo vrij, kan eindelijk wat meer uitslapen ook! (hoera)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madwoman schreef:
    (...)

    omgg, wat voor een tattoo ga je nemen?


    Dit is mijn eerste:

    klik!!!!!!

    Ik ben alleen bang dat het pijn gaat doen, dus hij wordt klein maar fijn


    Hand turns loom; spool of green, spool of black. Dragons of flesh weaving dragons of thread.

    Tahani schreef:
    Ik ga zo goed op de opening van de Spelen. Het regent pijpenstelen daar, maar alle sporters hebben het zo naar hun zin op die bootjes en ze lachen en dansen en springen allemaal, love


    Jaaaa zoveel plezier! En ze zetten enorm in op diversiteit en inclusiviteit en vrede, dat kan ik enorm waarderen


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Madwoman schreef:
    (...)

    omgg, wat voor een tattoo ga je nemen?


    Het strikje is gezet en is ZOOOO MOOOOOI


    Hand turns loom; spool of green, spool of black. Dragons of flesh weaving dragons of thread.

    Helaena schreef:
    (...)

    Het strikje is gezet en is ZOOOO MOOOOOI


    Omgggg!!! Wat leeeeukkk!! 😍
    Heb een zwak voor kleine cute tattoos !


    Couldn’t stop the way I was feelin’