Satoru schreef:
(...)
You just did 100k words in like two-ish months. HOW!!!
Also congrats!! But HOW??
Basically ben ik het soort schrijver die een idee in haar hoofd heeft en dan ook haar hele leven hieraan toewijdt. Ik heb dus echt meermaals tussen werkuren door mezelf afgezonderd in mijn auto en verder geschreven daar, vroeger gestopt op het werk omdat ik plots een goed idee had om dan lekker thuis te gaan schrijven of ik laat echt dates met vrienden en mijn man even opzij liggen om mijn verhaal op punt te krijgen, want ik moet schrijven op het moment dat ik inspiratie heb en dan niet een week erna want dan is mijn inspiratie misschien niet meer wat het geweest is.
Ik heb in de afgelopen twee maand ook enkele tegenslagen te verwerken gehad waarbij schrijven hielp om het hoofd boven water te houden en dan zat ik zowat van 9u in de ochtend tot 21u in de avond achter mijn PC. Niet moeilijk om dan 10K per dag te schrijven.
Zoals ik zeg of dit dan kwalitatief genoeg is en of ik alles ook tot het einde behoud zoals ik het initieel neerschreef, dat is een andere vraag. Hierin ga ik waarschijnlijk nog veeeeeel werk hebben met aanpassen en hier en daar nog wat extra bijschrijven of net weglaten.
Iedereen werkt op zijn manier en 10K is al even impressionant als 100K in mijn ogen het is gewoon al te zien hoe je als persoon te werk gaat.
Those who don't believe in magic will never find it!