• Het TwinCest verhaal van NickyKaulitz staat op schrei, en ik ken de echte schrijfster. Dominique is heel erg gekwetst omdat zij dat verhaal van haar heeft gejat. Degene die het verhaal lezen, dat stuk tot en met Noa is van Dominique. Daarna is het hele verhaal verneukt door wat zei getypt heeft.

    Ik vind het gewoon ziek dat ze dat doet, de echte schrijfster wist tot vandaag niks over dat dit verhaal hierop staat. Wat NickyKaulitz wel beweert

    Ocharme! :S


    Träume sind wirklich!!

    Ja want Doomsel wil stoppen met haar verhaal doordat mensen het kopieeren en dat mag niet

    OMg!!

    Sorry maar kopiëren doe je gewoon niet!!

    NickyKaulitz haar TC's zijn dus gewoon afkooksels van Dominique :O

    Is echt kei erg voor haar [Dominique]

    NickyKaulitz moet stoppen met haar TC's !
    Sorry voor haar trouwe volgers maar kopiëren is ondermaats!

    xxx

    ik denk dat het toch beter is dat wij ons er niet mee bemoeien en dat dominique ( zo heet ze tog ) met nickykaulitz gaat praten x

    ik denk dat het toch beter is dat wij ons er niet mee bemoeien en dat dominique ( zo heet ze tog ) met nickykaulitz gaat praten x
    zij heeft geen account en vroeg of ik dat wou doen

    huh, mdat verhaal op schrei is zonder noa


    You'd took my breath but I'll survive.

    Oke!
    ik volg eigenlijk heel die serie niet maar ooit een klein stukje gelezen en op schrei ook het kwam me al bekend voor

    wel lullig als ze het niet heeft gevraagd

    ik dacht dat ze zei dat de schrijfster het wist...
    erg laag... erg erg laag


    death to the one at the end of the serenade.

    damn dat vind ik echt zo triest:S Ik hoop dat Nicky niet stopt want de verhalen zijn super maar ik vind het wel heel erg zielig van dr:S had het dan op zn minst gevraagd..



    (bericht aangepast door een moderator)

    huh, mdat verhaal op schrei is zonder noa

    Op schrei is het wel met Noa, dan zoent Tom met Noa in de jacuzzi en Bill neukt met Noa in de badkamer als Tom lol heeft met dat andere meisje.

    oh nou zo ver was ik dan nog niet


    You'd took my breath but I'll survive.

    Woow :O, dat is echt heel erg! Ik vind het heel erg triest van haar dat ze dit heeft gedaan, had het dan op z'n minst gevraagt aan Dominique! Ik vond het verhaal erg mooi geschreven! Btw waar staat dat verhaal dan op schrei! ? want ik ben daar ook member op maar ben haar verhaal nog nergens tegen gekomen. x3.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ze had het gevraagd!! Zei ze in het begin ergens...:P


    Don't be a drag, just be a queen.

    Woow :O, dat is echt heel erg! Ik vind het heel erg triest van haar dat ze dit heeft gedaan, had het dan op z'n minst gevraagt aan Dominique! Ik vond het verhaal erg mooi geschreven! Btw waar staat dat verhaal dan op schrei! ? want ik ben daar ook member op maar ben haar verhaal nog nergens tegen gekomen. x3.
    X-Rated, moet je eerst speciaal doen dat je ouder dan 16 bent

    o_O

    Ik vond die tc's altijd mooi maar nu ik dit weet....
    vind ik het achterbaks!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42