Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝
-
6 jan 2024 - 0:5329 jan 2024 - 17:43
Bijna zes maanden en vierentwintig pagina's aan interviews later, ben ik eindelijk klaar met het vreselijkste onderdeel van mijn scriptie!
Frey_ > Whittaker
29 jan 2024 - 18:53Frey_ schreef:
Bijna zes maanden en vierentwintig pagina's aan interviews later, ben ik eindelijk klaar met het vreselijkste onderdeel van mijn scriptie!
Heeey, goed bezig! I know the feel, wij hebben onze transcripten bijna een jaar uitgesteld 🫠help
29 jan 2024 - 19:31Morgen proefrit voor n nieuwe auto en vrijdag bezichtiging van een huis
Change is for weirdos ~ Niall Horan
29 jan 2024 - 19:32Coryo schreef:
(...)
Heeey, goed bezig! I know the feel, wij hebben onze transcripten bijna een jaar uitgesteld 🫠
Transcripten zijn echt hel. Je hebt al tig keer dezelfde vragen gesteld en dan moet je nog een keer alles terugluisteren hahaha. En ik moest er nog een derde keer doorheen om alles naar het Engels te vertalen 🥲 Maar! Klaar!!
Werd het na de transcripten beter? Of...[ bericht aangepast op 29 jan 2024 - 19:32 ]
Frey_ > Whittaker
29 jan 2024 - 19:35Frey_ schreef:
(...)
Transcripten zijn echt hel. Je hebt al tig keer dezelfde vragen gesteld en dan moet je nog een keer alles terugluisteren hahaha. En ik moest er nog een derde keer doorheen om alles naar het Engels te vertalen 🥲 Maar! Klaar!!
Werd het na de transcripten beter? Of...
Eeeeh semi
Ik heb mijn diploma?help
29 jan 2024 - 21:28Coryo schreef:
(...)
Eeeeh semi
Ik heb mijn diploma?
(Let's forget about what it took to get there )Frey_ > Whittaker
29 jan 2024 - 21:30iiiii cut my own hair?
Three words, large enough to tip the world. I remember you.
29 jan 2024 - 22:05ProngsPotter schreef:
iiiii cut my own hair?
Nu willen we wel het resultaat zien hoor!!so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
29 jan 2024 - 22:41Frey_ schreef:
(...)
(Let's forget about what it took to get there )
En toen dacht ik dat het nog een goed idee was om verder te studerenGeen thesis meer thohelp
29 jan 2024 - 22:44Cricut project geslaagd! :D Het was even stoeien maar nu heb ik m'n eigen bookish tote bag ^-^
Dramatic
29 jan 2024 - 22:45Renna schreef:
Cricut project geslaagd! :D Het was even stoeien maar nu heb ik m'n eigen bookish tote bag ^-^
Oeh fancy!! Looks nice ^^Do it scared, but do it anyway.
29 jan 2024 - 22:53Renna schreef:
Cricut project geslaagd! :D Het was even stoeien maar nu heb ik m'n eigen bookish tote bag ^-^
AAAAAA dit is zo gaaf!so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
30 jan 2024 - 9:47Renna schreef:
Omg zo cool! Verkoop je die ook ergens?“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
30 jan 2024 - 20:08Awwwhh thanks y'all 🥰🥰
Frodo schreef:
(...)
Omg zo cool! Verkoop je die ook ergens? (wbw)
Hahahahahah nee dat niet, dit was m'n eerste keer! Ennehh ik heb niet geheel legaal overal wat afbeeldingen vandaan geplukt enzo, dus verkopen mag dan niet :'DDramatic
30 jan 2024 - 21:20Ik heb het huis vandaag heerlijk klaar gemaakt voor carnaval
Tullepetaonen op de achterdeur en voorraden getekend en overal serpentine en confetti en balonnen gehangen.Change is for weirdos ~ Niall Horan