Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝
-
6 jan 2024 - 0:5320 jan 2024 - 21:5422 jan 2024 - 18:20
Mijn broer heeft mij net mee gevraagd op Cruise voor dit jaar! Iets wat mij dood eng maar super vet lijkt. Zo ongelofelijk vet om samen met hem dat te mogen gaan meemaken
Change is for weirdos ~ Niall Horan
22 jan 2024 - 18:21IrishNialler schreef:
Mijn broer heeft mij net mee gevraagd op Cruise voor dit jaar! Iets wat mij dood eng maar super vet lijkt. Zo ongelofelijk vet om samen met hem dat te mogen gaan meemaken
Oeh dat is leuk!mits je niet zeeziek bent, dan zijn ze iets minder leuk...Do it scared, but do it anyway.
22 jan 2024 - 18:34Satoru schreef:
ja lijkt me echt heel tof, hij is paar jaar terug met vrienden geweest en het lijkt mij gewoon heel gaaf al ben ik tegelijk een redelijke doemdenker a la titanic🤣
(...)
Oeh dat is leuk!mits je niet zeeziek bent, dan zijn ze iets minder leuk...Change is for weirdos ~ Niall Horan
23 jan 2024 - 1:28Ik ben echt zo verliefd op alle straatbibliotheekjes hier, allemaal hetzelfde en op verschillende plaatsen. Het is alleen jammer dat er geen Engelstalige of Nederlandstalige boekjes in liggen… yo no hablo español…
Maar goed, ik wil deze ook in Nederland, overal in de stad, met een uniform herkenbaar uiterlijk, ik zou daar zo blij van worden.[ bericht aangepast op 23 jan 2024 - 1:28 ]
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
23 jan 2024 - 16:14ik heb cake en chocolate chip cookies
Three words, large enough to tip the world. I remember you.
23 jan 2024 - 16:39Mijn nieuwe collega's zijn zowat de aardigste mensen op deze planeet. Zo behulpzaam, love ittt.
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
23 jan 2024 - 16:55Mee vallertje, doorverwijzing naar het Lyme Center, had verwacht dat gaat lang duren maar binnen 30 dagen ga ik gebeld worden
Change is for weirdos ~ Niall Horan
23 jan 2024 - 19:09Ik houd zo van mijn baan, eindelijk werkgeluk ;-; <3
You were born original, don't die as a copy.
23 jan 2024 - 19:40Frodo schreef:
Mijn nieuwe collega's zijn zowat de aardigste mensen op deze planeet. Zo behulpzaam, love ittt.
Glad for you, you really deserve thathelp
23 jan 2024 - 19:42@Perchabet: Even random, maar zo fijn dat je dit topic hebt aangemaakt. Denk dat een tegenhanger voor LJH best nodig was hier hahaha
help
24 jan 2024 - 8:46Coryo schreef:
@Perchabet: Even random, maar zo fijn dat je dit topic hebt aangemaakt. Denk dat een tegenhanger voor LJH best nodig was hier hahaha
Omg ja, volledig mee eens!“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
24 jan 2024 - 11:4724 jan 2024 - 15:06Zo blij dat ik net optijd op t station bleek te zijn voor een trein. Dacht dat ik een half uur moest wachten. Ben ik toch lekker een half uurtje eerder thuis vandaag
You were born original, don't die as a copy.
24 jan 2024 - 16:36i still have chocolate chip cookies. AND my roomie printed my new project for me so i can read it to the kids I'm babysitting tonight
Three words, large enough to tip the world. I remember you.