Ik snap dat een relatie geven en nemen is. En daar doe ik ontzettend veel aan. Maar ik heb er weinig zin in om nog een keer naar hem te moeten gaan. Sure, we hebben elkaar via hem ontmoet en leuke tijden beleefd.. Maar in de meantime is er veel gebeurd, ook met hem. Sommige dingen zijn gewoon nog best pijnlijk. Het is gewoon best lastig dat zij hem nog helemaal het einde vindt.
Dit zorgt ook voor meer tension tussen ons.. ( wat we ook al hebben dankzij haar familie.) Ze kan best dwingerig zijn.. Dus ik heb na veel gedram tegen mijn wil in maar ingestemd heb om met haar mee te gaan in oktober. En voor haar is het niet genoeg, ze wil dat ik volgend jaar ook met haar mee gaat. Want ze heeft zelf geen rijbewijs en ze kan er niet komen zonder mij. (Want OV of iemand anders zoeken voor vervoer is geen optie).. En haar afzetten en na afloop ophalen wil ze ook niet.
Echt, ik houd er rekening mee dat dit wel belangrijk voor haar is, ook al is het lastig voor mij. Maar ik heb ook mijn grenzen..
[ bericht aangepast op 14 sep 2023 - 10:53 ]
"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said