• En ik heb veeeel te veel gekocht. Maar het allerleukste zijn mijn nieuwe schoenen en mijn handtas, de schoenen krijg ik voor kerst van mijn moeder. Ik heb ook nog wat ondergoed, twee shirtjes en heel veel onzin.





    Nu ben ik we zo'n 100 euro armer haha. Jullie nog leuke dingen gekocht?


    Your make-up is terrible

    Het lijkt net of die tas een gezicht heeft, alleen de neus ontbreekt en hij heeft een snorretje.

    Ik heb vandaag kerst cadeautjes voor mijn moeder gekocht en ze heeft ze net uit gepakt. En ze is er blij mee.


    Physics is awesome

    Pff err... ik heb een taartzaag gekocht xD? Nee ik weet het niet :P Heb weinig geshopt de laatste tijd


    Life is hard and then we die

    Ik heb spullen online bestelt en was gelijk ook 100 euro armer.
    Ik heb 3 boeken, 2 albums, 1 shirt en nieuwe oordopjes, want de mijne waren vanochtend overleden ;c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Een leuke outfit voor kerst.

    Oohhh die schoenen o.o
    Eh, het laatste wat ik heb gekocht waren denk ik hakken voor 't gala, die ik na drie kwartier uitdeed omdat ik geen zin meer had om pijn te lijden :'D.


    i put the fun in funeral

    Mijn laatste aankopen zijn oorbellen.


    26 - 02 - '16

    ik heb een nieuw boek besteld haha (:


    To love is to destroy.

    Ik heb vandaag een mooie armband,een houthakkershemd en een tas gekocht. Allemaal van Primark. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yesss... ik kreeg een nieuwe foundation en FMA deel 2 cadeau. I filled the gap between 1 en 3, die ik voor Sinterklaas kreeg :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze zijn leuk!! ;D Ehm wat heb ik gehaald... Veel, maar ik doe wel wat ik al laatst heb gehaald..

    Shampoo... Kleine kadootjes voor Fabienne die jarig was... Ice Age4 voor papa... Nagellakjes.. armbandjesss, bobby pins waar ik niet mee overweg kan...
    Muffins die ik voor de helft op at en toen weggooide.. Drinken dat op is...

    Dat was het.. geloof ik..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een broek? :/ En een film als cadeau voor mijn ouders voor Kerst.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Is die tas toevallig van de Primark?
    Hij lijkt heel erg op een tas die ik daar gezien heb!

    Ik heb vrijdag 2 jurkjes, 2 nieuwe jeans, een nieuw blousje en een nieuw leren jackje gekocht.


    Tell me about it, stud.

    Leuk!
    Ik heb schoenen met studs en een sjaal gekocht.
    Verder staan er nog twee truien en laarzen op mijn verlanglijstje (:


    The pen is the tongue of the mind

    5 boeken, een muts, een kerstkado voor mijn mama, 2 kerrang! en dat was. het.


    SLOAN.

    Die schoenen zijn leuk.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."