Derks schreef:
(...)
Ze had tegen de politie gezegd dat ik al twee dagen in m'n eigen urine in bed lag.
Echt, hoe verzin je überhaupt zoiets??? Girl, ik ben gewoon naar werk en alles geweest. Half uurtje eerder en ik was niet eens thuis geweest. Had leuk thuiskomen geweest
Ze had zelfs mijn reacties op haar Instagramposts verwijderd "omdat ze niet wilde dat de politie ze zag".
Ik raak gigantisch in paniek als er iemand vanuit het niets op mijn deur begint te rammen, zeker als er niet eerst even aangebeld wordt of een berichtje wordt gestuurd met "ik kom even langs". Ze was sowieso van mening dat ik eens een keer 'leuk' verrassingsbezoek moest krijgen. Maar sorry, iemand met een verleden waarin geweld/mishandeling voorkwam verras je niet even leuk met keihard op de deur rammen, ik val dan flauw. En dan wakker worden op de been van een politieagent nadat ze je deur ingetrapt hebben is al helemaal niet leuk. "Ja je deed niet open" ffs.
Ik ben ZO blij dat ik daar nu vanaf ben hè. Elke keer dat we afspraken voelde ik al in m'n lichaam van 'ik hoop dat het niet doorgaat' en had ik totaal geen zin. Dat onderbuikgevoel is toch juist geweest ook…
Nu nog steeds gezeik hoor, met de verhuurder enzo vanwege de deur, maar goed. Van haar ben ik af iemand die zelf niet inziet wat haar gedrag veroorzaakt ben ik liever kwijt dan rijk. Iedereen maakt fouten, ik ook, maar als je dan ook nog eens mij gaat corrigeren als de politie me 'bij' probeert te krijgen met "nee pasta pesto kan niet je lievelingseten zijn, dat is veel te duur voor jou!" en nooit eens blij voor mij kan zijn als ik iets gewonnen heb "WANT JE KRIJGT BIJSTAND DAT MAG NIET JE MAG NIKS WINNEN" en letterlijk me in alles bekritiseert… en dan van mening bent dat de hele wereld tegen je is en iedereen je tegenwerkt… dan hoef ik daar zeker niet bevriend mee te zijn 😅
Ik ben een beetje in shock dat dat de politie haar daar mee heeft laten wegkomen. Klinkt alsof je behoorlijk diep in een abusive relationship zat man. Blij dat je eruit bent, ik hoop dat je nooit meer zulke mensen hoeft tegen te komen. Pas je een beetje op jezelf?
---
Eigenlijk wil ik je gewoon niet meer zien, ik ben dit destructieve, denigrerende gedrag zo zat. Maar je blijft de moeder van mijn broertje en zusje, en papa wilde dat we een familie zouden blijven na zijn dood, dus grote glimlach opplakken en gaan. Gelukkig maar een paar keer per jaar. Krijg de hik en stap op een legoblokje.
Frey_ > Whittaker