Derks schreef:
(...)
Haha, iets met een claimerig meisje die beweerde mijn beste vriendin te zijn, die zich overal mee moest bemoeien en die de politie m'n huis binnen heeft laten vallen toen ik niet meteen op haar appjes reageerde.
Ze had geappt dat ze haar huis moest schoonmaken, foto's ervan en foto's dat het klaar was. Ze wilde graag dat ik zei dat ik trots op haar was, maar eh
ik had er niet zoveel zin in en dacht: ik reageer later wel.
Well, dat heb ik geweten.
Uit protest heb ik toen whatsapp helemaal niet meer geopend (ik ben heel goed in meteen IEDEREEN ghosten )
Maar ik kwam er dus achter dat ze me van alle sociale media afgegooid heeft en dat ik overal geblokkeerd ben. Toen ging ik checken of dat op WhatsApp ook zo was, en inderdaad!
Nu hoef ik dus niet meer te reageren, hoef ik niet bang te zijn dat er nog een keer politie op me af gestuurd wordt.
Kortom: ik heb mijn rust terug
Ben alleen zó gewend aan het negeren van WhatsApp meldingen dat ik elke keer dat m'n telefoon weer een melding krijgt (omdat ik nu wel weer actief ben appen mensen mij ook weer) heel onrustig word hahaha. Zou het liefst toch weer onderduiken en de app links laten liggen 😅 maar het is wel zo praktisch.
Holy shit dat was gewoon een hostage situation, dat ze zelfs de politie op je af durft te sturen. Dat is strafbaar, de hulpdiensten inschakelen voor 'nep'meldingen. Ik ben heel blij dat je hieruit bent gekomen zonder al te veel nieuw drama over je heen te krijgen
Het nog steeds iedereen willen ghosten is zo herkenbaar HAHA. Ik raak zo snel overwhelmed door whatsapp, vooral als ik dan net met veel pijn en moeite iedereen heb beantwoord...
en dan gaan ze meteen terug appen.
[ bericht aangepast op 3 okt 2023 - 8:39 ]