• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen... In die tijdlijn, en in een andere.



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Prequel 1: Klik ^^
    Prequel & Alt 2: Klik ^^
    Prequel & Alt 3: Klik ^^
    Prequel & Alt 4: Klik ^^
    Prequel & Alt 5: Klik ^^
    Prequel & Alt 6: Klik ^^


    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    ‘Een oud-leerling? Zebediah zeker.’ Adam dacht even over Jesters suggestie, maar hij zou het zelf toch wel heel naar vinden als Adam dat bij hém zou doen. Daar wilde hij langer over nadenken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jesters wenkbrauwen schoten de lucht in. 'Ja.' Hij fronste. 'Hoe wist je dat?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    'In mijn wereld heeft hij jou vorige week laten vermoorden. Fayr kon je op het nippertje weer tot leven brengen. En ik zou niet weten welke andere oud-leerling hier zomaar kan verschijnen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester wist niet wat hij hoorde. 'In jouw tijdlijn heeft hij míj geprobeerd te vermoorden?' herhaalde hij geschokt. 'Die softie versie van mij?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    'Ja. Hoe dan ook, ik kan Zebediah niet stoppen en ik zou het op prijs stellen als we nu terug konden gaan.' Hij verbaasde zich over de rust die hij voelde. Onyx was dood, Onyx kwam niet meer terug... Maar door net even over de ándere Jester en Onyx te hebben gepraat, voelde de dode Onyx toch niet meer helemaal als de echte Onyx. 'Als Zebediah Maaya heeft gedood, heeft hij er vast ook voor gezorgd dat Onyx dood is en was hij met zijn teleporteur zo snel dat ik het niet kon zien.' Of heeft de andere Adam voor een black-out gezorgd. 'Onyx en Maaya waren vroeger onafscheidelijk. Misschien had hij met beiden nog wat uit te vechten.' Hij keek de jongen kort aan. 'Of wilde hij jou uit balans brengen.' Al snapte hij nog niet echt wat dat met Maaya te maken had, maar op de een of andere manier waren die twee toch diep met elkaar verbonden. Misschien gaf het dossier toch antwoorden. 'Wil je nog het dossier van Onyx of Maaya inzien? Dan kan ik je wel in het kantoor brengen.'

    [ bericht aangepast op 5 maart 2023 - 13:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester snoof. Ze waren er nog niet, maar misschien dat het jong ondertussen wat rust nodig had en door zijn juice voor vannacht heen was. Als daar een paar uurtjes slaap in zat en wat eten dan draaide dat motortje vast wel weer als een zonnetje. En in de tussentijd vogelde Jester wel uit wat er nou exact gebeurd was, daar had hij geen minderjarige side-kick voor nodig.
          Dus hij wuifde het aanbod weg. 'Breng me eerst maar terug naar het heden voordat je zo zelfverzekerd nog een sprong aanbiedt.' Hij pakte de schouder van het jong vast en voegde er toen nog met tegenzin aan toe, 'maar bedankt.'
          Dat dossier van Maaya kon hij ook op een andere manier wel aan komen. Jester dacht zich te herinneren dat Yrla een stel illegale sleutels bezat, maar als die hem in de steek lieten dan lulde hij zichzelf wel naar binnen. Wie zou haar mentor zijn? Die moest hij als eerste te pakken zien te krijgen. En daarna Maneur ook maar, als hij toch bezig was. Onyx vergaf het hem het neuzen in zijn bestaan vast wel, als hij uitlegde dat het voor de goede zaak was.

    [ bericht aangepast op 21 april 2023 - 22:17 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    De eerste tien minuten kwam er weinig anders dan gebrom en gekreun uit – tot groot vermaak van Yrla, die na een paar minuten nergens last meer van had. Fox was niet echt een grote drinker, dus de misselijkheid en het gebonk in zijn hoofd waren niet echt dingen waar hij aan gewend was of waar hij van plan was aan gewend te raken.
          Met ongetwijfeld een onweerswolk boven zijn hoofd zette hij koers naar de eetzaal, waar na de eerste kop koffie en sandwich zijn humeur iets begon op te klaren. Er kwam wat ruimte in zijn hoofd om terug te denken aan de vorige nacht – en om te beseffen dat hij met zijn beste vriend naar bed was geweest.
          Wat op zich best voor herhaling vatbaar was.
          Ergens ook een vreemde constatering, want hij had eigenlijk nog nooit seks gehad zonder een relatie met diegene te hebben. En eigenlijk zou Yrla best een leuke vriend zijn. Hij kon lol met hem hebben, hij zag er goed uit… ze konden goed met elkaar praten.
          Toch kampte Yrla op het moment met een gebroken hart en hijzelf… ook, een soort van.
          Hij wist niet of hij Adam op die manier echt miste, maar er zat wel een zeurend gevoel in zijn borst. En dan was het nieuws over Kris er nog. Kris, die naar alle waarschijnlijkheid toch nog leefde. Gevangen werd gehouden door Zebediah. Iets waar hij helemaal niet aan wilde denken, want het vulde hem met een schuldgevoel die hem nog misselijker maakte.
          Hij was dan ook bijna blij met de afleiding van deze ochtend – iemand greep hem bij zijn kraag en trok hem achteruit, zodat hij met stoel en al omkukelde. Vanuit zijn ooghoek zag hij dat Yrla hetzelfde overkwam. Toen hij ietwat versuft opkeek, zag hij twee gitzwarte ogen in een donker gezicht.
          ‘Dacht je nou echt dat ik er niet achter zou komen dat jullie van die gore berichtjes naar m’n vriendin stuurden?’ brieste hij. ‘Denken jullie daar echt mee weg te kunnen komen?’
          Hij haalde uit met zijn voet, maar Yrla vloog razendsnel overeind zodat de jongen miste.
          Fox was met zijn katerige brein minder alert en een nieuwe pijnscheut voegde zich bij het al aanwezige gebons in zijn hoofd toen een voet zijn hoofd raakte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vrijdagochtend

    Yrla



    Yrla voelde woede naar boven schieten, zodra hij zag dat Vision met zijn voet het gezicht van Fox raakte. Zonder er verder bij na te denken, stond hij vlak naast de jongen en haalde in volle snelheid uit. De pijn kwam voor het besef dat hij Vision vol had geraakt. Hij slaakte een schreeuw en schudde met zijn hand, wat de pijn eigenlijk alleen nog maar erger maakte. Voor een paar minuten stond hij de pijn te verbijten, die maar langzaam wegtrok.
          Yrla's oog viel op de jongen aan zijn voeten. Vision had geen schijn van kans gemaakt.
          Toch besteedde hij niet veel aandacht verder aan de gast aan zijn voeten. Snel knielde hij naast Fox neer en hielp zijn vriend overeind. "Gast, gaat het?"

    [ bericht aangepast op 26 maart 2023 - 21:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox wreef over zijn hoofd – en zijn heup deed ook pijn. ‘Nou, dat was ook niet erg aardig. En we deden je vriendin nog wel zo’n leuk aanbod.’ Hij ging rechtop zitten en wierp een blik op Vision. ‘En waag het niet ons blind te maken, want dan verander ik vannacht in een vogelspin en zorg ik ervoor dat je permanent blind wordt.’
          Fox wist niet of er echt een vogelspin was die dat kon, maar dat hoefde Vision niet te weten. Hij had genoeg ervaring met zijn jaloezie om te weten dat die nu op het punt stond om zoiets te doen.
          ‘Denk maar niet dat ik het hierbij laat,’ gromde Vision en hij betastte zijn rood wordende kaak. ‘Ik krijg jullie wel, smerige flikkers. Wacht maar af.’

    [ bericht aangepast op 26 maart 2023 - 20:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vrijdagochtend

    Yrla



    Kon Vision hen blind maken? Wel dan had hij daar eens even een kogel gemist. "Help me even," zei Yrla, terwijl hij zijn hersenen pijnigde. "Welk aanbod hebben we ook alweer gedaan?" Yrla stond hem vaag iets bij dat hij de avond ervoor samen met Fox Cherry een bericht gestuurd had, maar wat hij nu precies gedaan had, was toch wel erg vaag. Yrla hielp zijn vriend overeind en keek met pijn naar de plek op Fox hoofd. "Misschien zouden we daar toch even wat ijs op moeten doen."

    [ bericht aangepast op 26 maart 2023 - 21:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    'Ik laat me graag door je verplegen,' zei Fox met een grijns. Hij pakte zijn iNet en zag vanuit zijn ooghoeken dat Vision wegbeende. Niet helemaal stabiel, want hij knalde tegen iemand op en kreeg daar vervolgens ook mot mee. Hij richtte zich weer op zijn iNet. 'Ik weet het niet precies. Maar we stuurden vast iets leuks.' Hij opende het laatst verstuurde bericht. 'Of ze wilde daten met ons. In het geheim en met geheime kaarsjes. Nou, wat een aansteller is dat jong. We hadden ook een mooie collectie dickpics kunnen sturen ofzo.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donderdagavond

    Yrla



    "Ik zou bijna overwegen het alsnog te doen, min het feit dat ik Cherry daar niet mee wil lastig vallen." Yrla keek naar Fox. "Moment, ik ben zo terug." Yrla flitste in de richting van de keuken en wist Yara over te halen hem wat ijs te geven. Toen hij eenmaal terug was bij Fox, gaf hij een theedoek met het ijs aan. Yrla ging naast Fox zitten en keek met een halve grijns naar zijn vriend. "Ik weet dat het echt heel onverstandig is, maar ik vind ook dat we hem even goed op zijn nummer moeten zetten of iets."


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox gniffelde zacht. 'We kunnen die foto's ook naar hem sturen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vrijdagochtend

    Yrla



    Yrla grinnikte ook. "Verleidelijk, maar ik heb er nu ook weer geen behoefte aan dat mijn geslachtsdeel straks door de hele school heen hangt. En daar zie ik hem ook wel voor aan."

    [ bericht aangepast op 26 maart 2023 - 21:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    'Het hoeven niet die van ons te zijn. Je bent snel genoeg om wat foto's te schieten in de douches. Laat we hem een spelletje "raad de piemel" doen.' Fox schoot in de lach. Er waren op deze school toch wel genoeg eikels bij wie hij schaamteloos met zoiets zou instemmen.


    Every villain is a hero in his own mind.