• Hoi,
    Ik had een idee;als we nu eens mappen konden hebben bij het fotoboek.Dan kan je bijvoorbeeld mappen "bands" en "ikzelf" ofzo.En als mensen dan alles willen zien,kunnen ze er op klikken.Of op een map klikken,dan zien ze de foto's in de map.En als je dan een foto upload,kan je die in een map zetten.
    Goed idee?
    Slecht idee?
    x.


    Say what you think.

    Slecht idee

    Slecht idee

    Waarom?
    Dat zou ik graag weten(A)^^


    Say what you think.

    Maakt mij nx uit.


    What you see, is what you get.

    Goed idee. (:

    ik was eigenlijk van plan vandaag dezelfde suggestie te doen... ik ben voor!


    BAM!

    ik was eigenlijk van plan vandaag dezelfde suggestie te doen... ik ben voor!

    x'D


    Say what you think.

    Slecht idee
    agree. Ik wed dat Q dat niet aankan. En mensen denken dat Q een soort myspace/hyves moet worden. Nee dank je.

    opzhc een goed idee,
    maar niet voor Quizzel.
    Q is geen profielen site.


    i need you like a heart needs a beat.

    Maar dat is toch net zoals bij de quizlets?Die kan je toch ook in mappen zetten,mrjah,als jullie het niets vinden...


    Say what you think.

    (...)
    Waarom?
    Dat zou ik graag weten(A)^^

    Ge kunt da er gwn bove schrijven en het is nog altijd een site voor quizen

    Maar dat is toch net zoals bij de quizlets?Die kan je toch ook in mappen zetten,mrjah,als jullie het niets vinden...
    Maar ik vind foto's minder met Q te maken hebben. En ik denk dat die mappen voor quizzen handiger zijn voor serie's en overige quizzen zodat je ze kan ordenen.

    Maar dat is toch net zoals bij de quizlets?Die kan je toch ook in mappen zetten,mrjah,als jullie het niets vinden...

    Quizen en foto's zijn wel iets heel anders. Komaan like die mappen voor quizen zijn gemakkelijk want dat maakt ze veel overzichtelijker maar bij foto's is dta niet nodig like; je gaat toch ni bove een foto van Th gaan zette da gij da zeit zekers

    Quizlet is geen profielensite.
    Tegen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Quizen en foto's zijn wel iets heel anders. Komaan like die mappen voor quizen zijn gemakkelijk want dat maakt ze veel overzichtelijker maar bij foto's is dta niet nodig like; je gaat toch ni bove een foto van Th gaan zette da gij da zeit zekers

    Maar ik bedoel dat je bv. een map met foto's van jezelf kan zetten,als mensen geen fan van jou favo band zijn ofzo.


    Say what you think.

    (...)
    Maar ik bedoel dat je bv. een map met foto's van jezelf kan zetten,als mensen geen fan van jou favo band zijn ofzo.

    Dan moeten mensen maar niet naar die foto's kijken.