Ehm ja,
Ik wil opnieuw meedoen met NaNo en ik vind dat altijd iets leuker als ik een cover kan hebben voor mijn project.
De titel is 'Achter het hek' (ik zou indien mogelijk ook een versie zonder titel willen) en het gaat over een meisje dat over een verboden hek klimt en zo in een demonenwereld terecht komt. Het is een griezelverhaal voor kinderen van 10-12 jaar.
Voor de cover zou ik misschien een soort hoge hoed willen, waaraan een spin aan een draadje bungelt en dat tegen een donkerblauwe achtergrond ofzo. In mijn hoofd ziet dat er wel fancy uit haha, maar kan het zelf niet uitwerken.
Een spin-achtig monster en een man met een hoge hoed spelen namelijk een grote rol in het verhaal. Daarnaast hebben het hek en het bos zelf natuurlijk ook een grote rol, dus als je daar iets mee wil doen: dat mag ook altijd. Of als je compleet andere ideeën hebt: verras me! Je bent volledig vrij om je creativiteit de vrije loop te laten!
Om je nog verder te helpen: de belangrijkste thema's in het boek zijn rouw, familie en opgroeien
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.