Lucien Étienne Richard
Son of Gaston| 22 years | Ira | Alone, but not for long |His room
Hoewel Lucien een enorme flirt was, was hij niet de beste in hard to get spelen, hij wist wat hij wou en was zelf dan ook de persoon die er maar al te graag voor wou gaan. Dat betrof ook in bed of wanneer hij iemand probeerde te versieren. Qadir daarentegen was daar vaak toch iets beter in en liet Lucien wel vaker werken voor zijn pleziertjes. "Dat hangt er van af welke service daar tegenover staat," fluisterde Qadir in Lucien zijn lippen terwijl hij wel heel dichtbij kwam staan, niet dat Lucien dit erg vond. Net op het moment dat Lucien zijn arm om Qadir zijn middel wou slaan liep de jongen om hem heen. Een zucht rolde over Lucien zijn lippen terwijl hij zich omdraaide zodat hij de jongen kon volgen die zijn weg richting Lucien zijn bed had gemaakt.
Hoewel Lucien zijn ogen nog altijd op Qadir gevestigd waren nam Qadir duidelijk nog niet de moeite om zich om te keren, in plaats daarvan nam hij ruim de tijd om zijn blouse open te knopen en deze vervolgens op de grond te laten vallen. Allemaal zonder zich ook maar één seconde naar Lucien te kijken, nu zag zelfs Qadir zijn achterkant er niet bepaald onaantrekkelijk uit, maar toch keek Lucien liever naar de voorkant. Hij zette dan ook net een stap in Qadir zijn richting toen de jongen zich half omdraaide.
"Wel?" bracht Qadir uit, wat Lucien als een uitnodiging zag dat hij nu ook welkom was. Lucien zelf was een stuk vlugger dan dat Qadir was en trok in één, verrassend soepele, beweging zijn shirt over zijn hoofd. "Lucien, you slut, you magnificent Beast," sprak Qadir, Lucien haatte de bijnaam, maar liet het voor deze keer lopen. "Zorg dat ik je niet hoef te komen halen..." In een paar grote stappen stond Lucien voor Qadir. 'Je hoeft me geen twee keer te vragen,' zei Lucien terwijl hij nu eindelijk zijn arm om Qadir zijn middel kon slaan. Langzaam duwde hij de jongen weer terug op het bed terwijl hij zelf plaatsnam op Qadir zijn schoot. 'Dus wat voor verhaaltje wou je me voorlezen?' zei Lucien terwijl hij Qadir uitdagend aankeek.
Finnley 'Finn' Arthur Holm
Son of Ariel and Eric| 21 years | Metonia| With Percy |Meet me in the hallway
"Don't sweat it Lad." zei Percy tegen Finnley die een beetje moeilijk over zijn eigen woorden aan het struikelen was. "Ik vind de meeste Metanoia studenten ook overbodig, maar vroeg of laat vallen de zwakke toch af, niet? We make 'em walk the plank." Met de seconde had Finnley er meer spijt van dat hij bij Percy was blijven hangen, hij had eigenlijk gewoon in meteen door moeten lopen, maar het kwam niet elke dag voor dat Finnley met zo'n knappe jongen aan het praten was, no offence naar de Metonia jongens natuurlijk. De meeste van hen kende hij gewoon al zolang dat het heel lastig was ze in een ander licht te zien dan gewoon een goede vriend. Met Percy zijn opmerking wist Finnley niet echt of de jongen nou ook op hem doelde of dat hij iets anders bedoelde dus wist Finnley enkel een ongemakkelijk lachje uit te brengen. 'Ja,' mompelde hij er nog een beetje nietszeggend achterna.
"Heb je water in je oren gehad de laatste dagen? Het feestje is het onderwerp van de dag, maar goed ze hangen het inderdaad niet aan iedereen zijn neus. We willen geen klikspanen, nietwaar? Die kielhalen we" zei Percy vervolgens, waarmee hij verder ging over het feestje waar hij net bij Finnley over begonnen was. Finnley haalde kort zijn schouders op, hij had er nooit van gehoord, maar dacht dat zijn vrienden hem er wel over zouden hebben verteld als ze er iets van wisten. 'Tsja, wat zal ik zeggen, de steen waar ik onder heb geslapen lag wel erg comfortabel.' wist Finnley te grappen, waarna hij nog altijd een lichtelijk ongemakkelijke glimlach aan Percy toonde.
" Ira houd de beste feestjes, de beste beats, echt goeie drank om je lam te zuipen, hier en daar een pilletje om te slikken en gewoon lekker losgaan." vertelde Percy duidelijk enorm enthousiast over het feest van de de avond. Finnley knikte langzaam, hoewel het zoals Percy het omschreef toch wel iets minder aantrekkelijk begon te klinken. Het eerste deel klonk wel leuk, goeie beats, Finnley vond het enorm leuk om te dansen, maar zich klem zuipen hoefde van hem niet en een pilletje daarbij ging hem zeker wel te ver. "Enkele van de beste avondtuurverhalen zijn ontstaan op de feestjes van Ira, ik heb er zelf ook enkele om na te vertellen." ging Percy vervolgens opscheperig door, nu trok Finnley even zijn wenkbrauw op. 'Oh,' mompelde hij. 'zoals?' vroeg Finnley doelend op de avontuurverhalen waar Percy zo vol lof over sprak.
"Wie weet groei je eindelijk die zeemeerminstaart dat je mankeerd, je weet nooit met het magisch spul." zei Percy. Finnley schudde kort zijn hoofd. 'Ik denk niet dat is hoe het werkt, beide mijn ouders hebben ook geen staart hoor.' vertelde Finnley, hij wist wel dat zijn moeder deze vroeger wel had gehad, maar ze had het leven op zee opgegeven voor Finnley zijn vader, wat hij toch stiekem best romantisch vond.
"Wat zeg je ervan, zin om één keer die goodietwoshoes aan de kant te zetten? De chicks en Chico's van Ira houden wel van een losser iemand." Een kleine zucht rolde over Finnley zijn lippen bij het horen van deze opmerking van de piraat. 'Nou, dat valt ook nog wel mee.' zei hij doelend op hoe Percy hem goodietwoshoes had genoemd, hoewel Finnley betwijfelde of Percy zijn opmerking wel hoorde. De jongen was tijdelijk duidelijk meer geïnvesteerde in zijn telefoon dat in het gesprek wat hij met Finnley had. 'Maar zoals ik al zei, zou ik best een kijkje willen nemen, als je me kan vertellen waar?'
Mei Kiyoko Hamada
Daughter of Hiro Hamada| 20 years | Metonia| With Beau and Zira| Hallway
Terwijl Mei over haar weekend plannen vertelde keek ze even naar Zira die duidelijk al niet helemaal meer aan het luisteren was. Gelukkig zat het met Bea wel anders die wel wou luisteren naar wat Mei hem te zeggen had, hij gaf zelf aan dat hij haar best gezelschap wou houden in het lab. 'Jij bent altijd welkom,' maakte ze de jongen duidelijk, waarna ze hem vroeg naar zijn eigen weekendplannen.
'Hm, niet echt eigenlijk. Maar ik heb wel iets gehoord over een feestje vanavond?' zei Beau, Mei zag dat Zira haar blik nu toch wel weer hun kant op schoot, ze hadden duidelijk een onderwerp aangesneden wat de Ira student wel wist te interesseren. Mei sloeg haar armen over elkaar heen terwijl ze haar blik tussen de twee anderen liet glijden. 'Waar?' vroeg Zira, wat het voor Mei wel duidelijk maakte dat Zira sowieso geen persoon was van vele woorden,want zelf aan dit onderwerp wat haar duidelijk wel leek te interesseren maakte ze maar weinig woorden vuil.
'Ik heb er ook vaag iets van gehoord, maar ik hoorde dat het in de kelder was.' zei Mei, terwijl ze nu weer naar Beau keek. 'Ik wist niet eens dat we een kelder hadden hier,' voegde ze aan haar woorden toe, misschien wist ze het niet omdat de kelder nooit voor haar van belang was geweest, maar ze snapte niet waarom men nu ineens had besloten daar dan een feestje te gaan vieren. 'Het klonk mij allemaal nogal nep in de oren,' mompelde Mei, hoewel ze daarbij niet helemaal zeker van haar zaak was. Ze wou het feest niet direct afschrijven, maar wat ze er wel van had gehoord wist ze niet of ze er echt op moest vertrouwen dat er vanavond een feestje was. Als deze er wel was wist Mei trouwens niet of ze er heen zou gaan, ze was niet bepaald een feestbeest, ze had wel betere dingen te doen. Bovendien was drank nou niet bepaald gezond en een te grote hoeveelheid drank zorgde ervoor dat de hersencellen af werden gebroken en dat hoefde van Mei nou niet perse.
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.