Lucien Étienne Richard
Son of Gaston | 22 years | Ira |
Outfit | At the party |With Larsen
Het ijzer van de paal voelde koud aan tegen Lucien zijn warme vingers, ergens voelde hij de neiging zijn hoofd tegen het koude ijzer aan te leggen, maar Larsen had Lucien al genoeg gekke blikken geworpen dus besloot hij zichzelf daarvan te weerhouden. In plaats daarvan hing hij even de paaldanser uit terwijl hij zich zelf om de paal heen wist te zwaaien. 'Oh ja? Ik wist niet dat jij er paaldansen als een hobby op na hield.' zei Larsen tegen Lucien terwijl Lucien zelf de paal alweer losliet. 'Je zou zeggen dat al die scharrels al genoeg tijd in beslag nemen.' Lucien grinnikte bij het horen van Larsen zijn woorden, hij moest toegeven hij was best trots op het aantal scharrels die hij telkens weer zijn bed in wist te verlijden. 'Maar Larsen, er zit ergens toch wel een gelijkenis tussen paaldansen en wat ik met mijn scharrels doe.' zei Lucien terwijl hij even uitdagend zijn wenkbrauw naar de blonde schoonheid optrok.
Vervolgens was hij toch maar naar Larsen toe gelopen, zijn hand lande net iets te hoog op Larsen zijn bovenbeen. Larsen was een grote jongen, als hij dit niet wou dan zou hij het Lucien zo duidelijk maken. 'Ik kan beginnen met je te vertellen met wat ik absoluut niét wil doen.' begon Larsen, Lucien trok een klein pruillipje toen zijn Ice Prince deze strenge toon tegen hem aansloeg. 'Ik ga geen kots meer ruimen en ik ga ook niet babysitten, dat je het weet.' Lucien knikte kort bij het horen van Larsen zijn eisen. 'That's fair.' merkte hij op. Lucien was ook niet van plan Larsen te behandelen als zijn babysitter en was heel zeker niet van plan nog een keer over zijn nek te gaan, dus dat was iets waar ze het wel over eens konden worden.
'Misschien kunnen we beginnen met je écht even op te frissen.' zei Larsen, terwijl hij Lucien zijn hand vast pakken. Ook dit was iets waar Lucien zich wel in kon vinden, een warme douche klonk nu wel heel aantrekkelijk. Als hij Larsen wist over te halen met hem mee te gaan zou het al helemaal mooi zijn, maar misschien kon hij beter zich even opfrissen voordat hij echte moves maakte. 'Wil je naar je eigen kamer of naar die van mij?' vroeg Larsen. 'Die van jou,' zei Lucien meteen resoluut, hoewel Seth in alle waarschijnlijkheid nog wel even op het feestje in de kelder zou blijven had Lucien totaal geen behoefte die jongen nu weer tegen het lijf te lopen. Met Seth als kamergenoot zat het er echter wel dik in dat die jongen op een gegeven moment zou opduiken. Even in Larsen zijn kamer verblijven leek Lucien dan ook een betere optie. 'Tenminste als je kamergenoot het niet erg vind. Of neemt hij vanavond een scharrel mee?' Lucien betwijfelde dit, tot nu toe had hij de Metonia leerlingen nog niet bepaald avontuurlijk gevonden.
Finnley 'Finn' Arthur Holm
Son of Ariel and Eric| 21 years | Metonia|
Outfit | His room | With Beau
'We kijken wel waar het schip strand.' zei Beau nadat Finnley had gesuggereerd dat het misschien niet eens zo'n heel slecht idee was om vanavond dronken te worden. Het was echter niet bepaald serieus bedoeld, Finnley dacht niet dat hij daar al klaar voor was. 'Ik wil best je haren vast houden als je moet overgeven hoor.' Finnley grinnikte kort bij het horen van Beau zijn woorden. 'Hè, van mijn haar moet je afblijven. Ik heb er niet voor niks net zoveel tijd aan gespendeerd.' grapte Finnley terwijl hij zijn suikerspin roze drankje van Beau overnam.
'Cheers' klonk er van Beau zijn kant terwijl de krullenbol zijn bekertje tegen die van Finnley aantikte. Hierna bracht Beau zijn drankje naar zijn mond toe, echter leek Beau zijn drankje hem nou niet meteen geweldig te smaken zo wist Finnley van het gezicht van zijn beste vriend te lezen. 'En?' vroeg Finnley waarna hij toch al zijn roze drankje naar zijn mond toebracht. In tegenstelling tot Finnley zijn verwachtingen was het drankje mierzoet. Het drankje smaakte zoals hij er uitzag, het deed Finnley denken aan een suikerspin. 'Deze is verrassend lekker.' zei Finnley terwijl hij zijn bekertje in Beau zijn richting stak. 'Wil je proeven?'
'Finn, Beau, wat doen jullie hier? Begrijp me niet verkeerd, maar ik had jullie hier niet verwacht!' klonk ineens een stem, Finnley draaide zich langzaam om naar de dochter van Belle en Adam. 'Oh, hey Lisea.' zei Beau direct. 'Hi,' volgde Finnley zijn beste vriend terwijl hij nog een slok nam van zijn drankje. Finnley voelde nu al het gevaar opzetten dat hij veel te snel door zou drinken van zijn zoete drankje en straks alsnog in de goot wist te belanden. 'Normaal zijn feestjes ook niet echt ons ding maar we wilde het eens proberen. Met jou in de buurt wordt het vast gezellig, toch?' legde Beau de prinses uit. Finnley knikte alleen een beetje instemmend terwijl hij zijn beste vriend het woord voor hen beide liet doen. 'Word vast leuk.' voegde hij er nog even aan toe waarna hij naar Lisea glimlachte. Hij vroeg zich af of Lisea nou heel veel ervaring had met feestjes zo als deze, het zou Finnley verassen als haar ouders zulk soort feestjes in hun kasteel hielden en hier op Metonia had Finnley ook nog nooit eerder van zoiets gehoord.
'Finn, hoe bevalt The Light we Lost?' vroeg Lisea vervolgens, Finnley keek weer op naar de brunette. 'Ehm..' begon hij lichtelijk verrast door de vraag van Lisea. 'Eerlijk gezegd ben ik nog niet begonnen.' zei Finnley. 'Ik was het soort van vergeten.' Finnley voelde een blosje naar zijn wangen stijgen terwijl hij verontschuldigend naar Lisea glimlachte. 'Maar ik zal er binnenkort aan beginnen.'
'Kom, wel een beetje dansen he!' zei Lisea waarmee ze het onderwerp zomaar weer wist te veranderen. Hierna wist de jongedame dan ook een paar bewegingen te maken die waarschijnlijk moesten lijken om dansen. Een kleine lach rolde over Finnley zijn lippen. 'Niet te verlegen! Kom!' riep Lisea waarmee ze de twee jongens de dansvloer op uitnodigde. Finnley keek even naar Beau die meteen al aanstalten maakte, zelf was hij nog niet zo zeker of hij zich om de dansvloer wou wagen. Hoewel Finnley een grote voorliefde had voor muziek was dansen niet meteen zijn ding. Ritme gevoel had hij wel, maar zijn lange benen om een sierlijke manier bewegen bleef lastig. 'Kom op, Finn, laat ons wat zien!' zei Beau terwijl hij Finnley bij zijn arm de dansvloer optrok. Voordat Finnley meeliep met beau dronk hij snel het laatste beetje van zijn drankje op. Finnley hoopte dat hij niet meteen te veel had gedronken. 'Ik haat dit.' mompelde Finnley terwijl hij toch een klein dansje maakte.
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.