• zoals sommige onder jullie weten stond Tokio Hotel'er Bill en Tom in de hotspot van de joepie vorige keer. Het is al de 2 de keer in de joepie dat ze bij NOT staan. Ik vind dat die niet eerlijk wat die doen...
    Wat denken julie?? Geef je mening.


    FireFlies Above My Head

    misschien zijn ze onderhand ook wel NOT


    HAHAHAHHAHAHA
    -stuk-

    (...)
    Maar deze reactie's zitten bijna vol met negatieven reactie's


    Wat boeit het? Als je een topic opent moet je er de consequenties ook maar van ervaren.


    -

    Sorry hoor dat ik zo'n topic aanmaakte hoor!!! Weetje wat ik zal nooit meer een topic aanmaken want jullie vinden toch dat ik maar onzin vertel!! Ik zal wel alleen maar quizen maken dan jullie zin!!!


    Stop met aandacht trekken, please.


    -

    misschien zijn ze onderhand ook wel NOT

    -Ligt Plat-
    Ik denk dat dat het is ja!.xD


    Dunno ><

    Gewoon eerlijk zijn, ze zagen er toch gewoon niet uit!
    Ik bedoel ik zou hen evengoed een 'NOT' hebben gegeven ookal ben ik dan een fan!
    Ik vond hun kledij op niets trekken. Oké, nee kleine correctie, ik vond Bill's kledij op niets trekken, dus waaromzou hij er dan een 'HOT' voor verdienen?
    Ik vond het eerder afschuwelijk x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    misschien zijn ze onderhand ook wel NOT

    idd:D, maar w/e


    I am an idiot, I move.

    nou ehmm... vermoord me niet, maar ik vond dat die foto ook wel een not verdiende..

    kbedoel, ze zien dr toch echt niet meer uit ;o


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    tom en bill zijn een van de meest populaire mensen die ik ken en voor mij zijn ze dat ook


    http://nl.youtube.com/watch?v=BimJXuWhuEw&eurl=http://l

    boeie
    Joepie=haat aan th
    en hun kleren waren echt lelijk
    wrm zo'n drama -_-"


    Our thoughts you can't decode...

    Joepie kan TH<3 gewoon niet uitstaan. Joepie is een k*tblad (A) <333333

    Gewoon eerlijk zijn, ze zagen er toch gewoon niet uit!
    Ik bedoel ik zou hen evengoed een 'NOT' hebben gegeven ookal ben ik dan een fan!
    Ik vond hun kledij op niets trekken. Oké, nee kleine correctie, ik vond Bill's kledij op niets trekken, dus waaromzou hij er dan een 'HOT' voor verdienen?
    Ik vond het eerder afschuwelijk x'D

    Haha, ik sluit me bij deze mening aan! ^^


    Tanya is de beste.

    Nou bills kleren zijn de laatste tijd ook heel erg lelijk, dus dan begrijp ik t wel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ze waren ook NOT (:


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    ok mensen kijk ik vind kijk erzit zo'n madammeke of meneerke achter dat ding van de pc da moet eggen hot of not en die ziet er zo uit


    >(nerd)&(krul) (xD sorry) mar in ieder geval die kan th niet uitstaan wss heeft die eigenlijk ooit bij hot gestaan?! want kijk jullie hebben gelijk bill zijn kleren trokken daar op niks! maar anders hebben ze toch mmeestal wel mooie kleren aan! die man/vrouw kan th gewoon niet uitstaan da's al en please stop met elkaar uitmoorden op deze topic! en de aanmakster ervan te zitten uitschelden zij vin het gwn kut dat jullie elrkaar aanvallen n alleen slechte reacties geven dus please stop met elkaaar uitmoorden!

    danku! (A)

    xxme! <3


    ween met grappen en grap met wenen om verdriet <3

    Fijn voor Joepie.
    Omg


    I recycle my thoughts.