• Ik heb dus een haat ontwikkeld voor dat woord. Bij elk verhaal lees ik dat woord. Ik heb dan egt iets van; 'Is het lelijk,fso?' Want ik vind 'mooi' zo een woord dat je bij alles zegt.
    Wat vinden jullie?

    Sem snapt het niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sem snapt het niet.

    Wel, ik vind dat 'mooi' zo een woord is dat je bij alles gebruikt en ook iets dat je zegt als je liegt. En dus drm heb ik een hekel aan dat woord.

    ik snapst niet :') je haat het woord mooi omdat iedereen het zomaar zonder betekenis zegt??

    begrijp ik het goed ?? x'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ahzo.
    Ik vind het maar een droog woord. xD


    I live for the applause, you will die for it.

    ik snapst niet :') je haat het woord mooi omdat iedereen het zomaar zonder betekenis zegt??

    begrijp ik het goed ?? x'D

    Gwn omdat het bij elk compliment gebruikt word

    (...)
    Gwn omdat het bij elk compliment gebruikt word


    ooow jah okej ik begrijp wat ej bedoelt:)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    k heb het aangepast da 'mooi'
    Maar Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.<3
    Ik zal vanaf nu proberen nooit meer het woord mooi
    te schrijven bij een vn je sa's


    I need you like a heart needs a beat

    k heb het aangepast da 'mooi'
    Maar Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.<3
    Ik zal vanaf nu proberen nooit meer het woord mooi
    te schrijven bij een vn je sa's

    Danke sgat *klapt in handen*

    Jep eigenlijk wel dom, zo verliest het zijn waarde


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    In verhalen vind ik het belangrijk - als je situaties wil beschrijven waar vaak hetzelfde woord in voorkomt - dat je synoniemen gebruikt, bijv. Teder, zacht, voorzichtig en niet al te veel hamert op 1 woord. Dat geeft weinig nuances in je verhaal en ook de lezers kunnen het saai vinden dus je hebt gelijk vind ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jep eigenlijk wel dom, zo verliest het zijn waarde

    Idd waar, maar das bij meerdere woorden zo. Het wordt dan uiteindelijk een cliche dat nergens meer goed voor is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als iemand het mooi vind, vind ie het gewoon mooi punt. =D Dus álles. niet precies 1 ding.

    Djéés moeten mensen nou overal commentaar op hebben?

    Als iemand het mooi vind, vind ie het gewoon mooi punt. =D Dus álles. niet precies 1 ding.

    Djéés moeten mensen nou overal commentaar op hebben?

    Jaa, ik heb er commentaar op. Er zijn synoniemen om te omschrijving dat je een verhaal mooi vind. But doordat iedereen dat woord bij alles gebruikt weet ik niet meer goed in welke waarde ze dat bedoelen.

    xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)
    Jaa, ik heb er commentaar op. Er zijn synoniemen om te omschrijving dat je een verhaal mooi vind. But doordat iedereen dat woord bij alles gebruikt weet ik niet meer goed in welke waarde ze dat bedoelen.

    True. Een overused term verliest z'n kracht.


    No growth of the heart is ever a waste