• zoals sommige onder jullie weten stond Tokio Hotel'er Bill en Tom in de hotspot van de joepie vorige keer. Het is al de 2 de keer in de joepie dat ze bij NOT staan. Ik vind dat die niet eerlijk wat die doen...
    Wat denken julie?? Geef je mening.


    FireFlies Above My Head

    Whihiii hiii x]
    *Ligt plat*
    Who care's dat ze NOTzijn? Dat zijn ze gewoon, tjaah daar in dat ganzengewaad && Tom altijd dezelfde shit, worden ze zo boring dat je z niets anders als een dikke NOT kan geven.
    Joepie heeft wel niets tegen hun hooaa moest je dat denken ofsoo^^
    `

    mee eens xD


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    (...)
    "En PACMANSEX zegt meteen dat we de Joepie een proces moeten gaan aandoen enzow"
    Er bestaat zoiets als sarcasme?

    jaa ook goed..
    [/geen zin in ruzie hier op quizlet..]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    jaa ook goed..
    [/geen zin in ruzie hier op quizlet..]

    Gha, nevermind ook ^^
    [/ook geen zin in ruzie.]


    One man's fun is another's hell.

    Oh, lekker boeiend zeg --'
    Ik bedoel, kom op, alsjeblieft. Wat boeit het nou weer? Ze zijn niet altijd hot hoor --'
    x.


    ok

    Who cares?


    -

    Nja, misschien ligt dat gewoon aan hun kleren? Geef toe ze dragen soms lelijke kleren && joepi geeft dan altijd wel commentaar erop. Zoals bij Tom dat ze zijn lichaam enzow wel es willen zien idplaats van alleen kledij :Y) En de hele vorige keer vond ik wel nog grof, maar tegelijk ook grappig. Dat bill een mengeling van een egel en een cowboy was >< Naja, ik ben fan van ToHo, maar trek me der eignlijk nie veel van aan. En joepie looves ToHo, dus So What? Who Cares?


    What you see, is what you get.

    Het was gwn omdat ze altijd dezelfde Stijl hebben :D
    het staat ze Supermooi nzuu^.^
    maarjaa...joepie werd het beu fzoo ?

    Whatever,Joepie is ngal een 'Kutboekske' xD
    xx


    everybody needs a song.

    Joepie is nh meer voor tokio hotel xd
    Aaallll laaannnggkkkk nh mer xd


    We'll never be as young as we are tonight

    zo gaat dat .. zijn de groepen wat oude r, of brengen ze weinig nieuwe dinge uit , worden ze nog steeds gekeurd op de stijl die ze hadden/hebben omdat ze niets beters te zegge hebbe .. alles is al gezegd , is gwn voor iets nieuws te hebbe .. iedereen weet dat de twins hot zijn.. dus ... dikke pech voor joepie?

    Het is maar een tijdschrift.
    Wat maakt het uit dat mensen ze not vinden? De wereld vergaat er echt niet door, geloof me.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Maak niet van een mug een olifant. =='


    -

    O My God! Nee! De wereld vergaat! Joepie heeft Tom en Bill al 2 keer jaaj kindazz 2KEER(!) NOT genoemd!
    Like who care's?
    Ok ik begryp dat je dit msschien onterecht vind als je graag verendkledij enzo ziet but, hello? Mak je daarom een topic ofsoo? Joepie heeft heuz niets tegen TH hur ^_^


    I'll Destroy All That You Have.

    DAT IS VREEEEEEEEEESELIJK!
    Like, not.


    -

    Ach en dan.. Als get zo bekijkt Paris Hilton Staat zo veel in de not.. Wa moeten de fans daar dn vn vinden. Ö Njaa de Joepie eeft gn smaak! Ö maar eigenlijk deze keer niet.. oO Ik zou ze eerlijk gezegd ook in de not gezet ebben -als ge vn de kleren dan praat- want geef toe Bill was net een vogel >.<
    Mjaa Dan denken aan de Binnekant en is alles weer okéé!^^
    De joepie denkt gwn nii door ;D


    If music be the food of love, play on!

    moet je zien wat ik over ze zeg dat is een stuk erger X')


    BAM!