• zoals sommige onder jullie weten stond Tokio Hotel'er Bill en Tom in de hotspot van de joepie vorige keer. Het is al de 2 de keer in de joepie dat ze bij NOT staan. Ik vind dat die niet eerlijk wat die doen...
    Wat denken julie?? Geef je mening.


    FireFlies Above My Head

    Als het om TH gaat is de Joepie er altijd laat en fout bij!!
    Deze week staat het er pas in van de nieuwe dvd!:o Da is al minstens 3 weke bekend --'
    En dan zijn er nog n hele lijst dinge waar ze nog nix van wete (ik bedoel van die dinge zoals die nieuwe tatoo van Bill enzoo he;))
    Njaa...In thats kinda stuff, joepie sucks:((


    Live for something or die for nothing

    Aw Main Kott
    Wat erg... =_=''
    ...x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    misschien zijn ze onderhand ook wel NOT


    Wie du mir, so ich dir.

    DAT IS VREEEEEEEEEESELIJK!
    Like, not.

    Jij bent eng, waarom reageer je drie keer op dit topic, ach ja. Engerds zijn cool.:Y) [/sorry voor het afdwalen, vergeef me.]
    x.


    ok

    okee, weetje!
    ik vond het ook stom dat ze dat deden, maar Joepie geeft bij zoveel mensen een 'not' . Ik vind niet dat ze een uitzondering moeten maken , omdat ze vn Tokio Hotel zijn fzuu. Allé ja, ik vond trouwens ook niet echt dat Bill er zo goed uitzag op die foto, ja dat is myn eige mening, ik vind hem de laatste tijd zo fucking mager enzoo. Mar dan nog, ik blijf Bill mooi vinden! <3


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Jij bent eng, waarom reageer je drie keer op dit topic, ach ja. Engerds zijn cool.:Y) [/sorry voor het afdwalen, vergeef me.]
    x.


    Nou ja, zeg :'p


    -

    Ochja, als de Joeppie hun NOT vindt?!
    Dan vinden zij dat.
    Wij, Tokio Hotel fans, weten wel beter! :P
    Wij vinden die mensen die zo over 'onze' band zeiken NOT! (A)

    (K) Robin


    Träume sind wirklich!!

    (...)

    Nou ja, zeg :'p

    Hoi
    ik
    heet
    Madena.
    En
    ik
    vind
    deze
    topic
    nogal
    onnodig.
    x


    ok

    Sorry hoor dat ik zo'n topic aanmaakte hoor!!! Weetje wat ik zal nooit meer een topic aanmaken want jullie vinden toch dat ik maar onzin vertel!! Ik zal wel alleen maar quizen maken dan jullie zin!!!


    FireFlies Above My Head

    Sorry hoor dat ik zo'n topic aanmaakte hoor!!! Weetje wat ik zal nooit meer een topic aanmaken want jullie vinden toch dat ik maar onzin vertel!! Ik zal wel alleen maar quizen maken dan jullie zin!!!

    IK wou gewoon jullie mening eens weten moeten jullie dan zo reageren?? Oo' Jullie overdrijven wel hoor!!!


    FireFlies Above My Head

    Sorry hoor dat ik zo'n topic aanmaakte hoor!!! Weetje wat ik zal nooit meer een topic aanmaken want jullie vinden toch dat ik maar onzin vertel!! Ik zal wel alleen maar quizen maken dan jullie zin!!!


    Sorry hoor!
    Maar als ge een topic aanmaakt dan moet je ook tegen de reactie's kunnen!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    IK wou gewoon jullie mening eens weten moeten jullie dan zo reageren?? Oo' Jullie overdrijven wel hoor!!!


    We zeggen u toch onze mening.
    Da heeft niets met overdrijven te maken.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    We zeggen u toch onze mening.
    Da heeft niets met overdrijven te maken.

    Maar deze reactie's zitten bijna vol met negatieven reactie's


    FireFlies Above My Head

    Maakt het uit eiglijk ?

    (...)
    Maar deze reactie's zitten bijna vol met negatieven reactie's


    Dt heeft bijna elk topic wel.
    Idereen heeft nu eenmaal een andere mening.


    I need you like a heart needs a beat