Forky schreef:
(...)
Oef same, me loves drama :')
Ik denk persoonlijk dat optie twee voor meer drama gaat zorgen dus ik zou zeggen die maar ik vind optie één ook wel echt leuk hmm, doubts. Maar er komt natuurlijk ook weer extra drama omdat Nash weet dat Gabe gay is... I say the more drama the merrier so let's do option two
Wat Gabe en Tristan betreft:
Gabriel kan heel slecht alleen zijn en ik zie hem dan ook zomaar Tristan zijn kamer binnen lopen om gezellig te kletsen, bij hem te crashen of om gewoon gezelschap te hebben. Ook zie ik de twee wel geshipt worden hahaha. Er zullen dan vast grapjes over gemaakt worden onderling en gezien niemand naast Nash weet dat Gabe gay is zal dat voor soms Gabe best awkward zijn haha.
Ook kan ik ze samen wel zien songwriten c:
Hahaa, yess dan doen we lekker nummer 2.
Dan wordt de vriendschap tussen Nash en Gabriel ook weer getest... want waarschuwt hij zijn zusje, of steunt hij zijn bff?
Oh Tristan would totally accept that. He would always be open for some fun times with Gabe. (: Haha, yess, let's make them the ship, poor Gabe. Ö Ook al zou Tristan het weten, hij zou hem niet anders behandelen, maar gezien hij het niet weet is dat nog niet relevant. ^^ Samen songwriten klinkt zeker goed.