Stangster schreef:
Ookal vind ik Sydney soms een jongen met twee hoofden, ik vind het wel fijn dat hij het praatje van Jaimy, helemaal niet leuk vind. Ik vind ook wel dat hij soms een toontje lager mag zingen. (Ookal zegt hij achteraf dat het voor te dollen is en hij zo de jongens uit hun schelp wil halen.)
ja, dat vond ik ook goed. Tegelijkertijd denk ik wel: Dude, je zit op Temptation Island, wat voor niveau had je verwacht? Het gaat alleen maar om uiterlijk vertoon. Zelf zit hij ook naar die dames te loeren. Iedereen daar is een stuk vlees voor elkaar, even kort gezegd. Voor inhoudelijkheid moet je niet in dat programma gaan zitten.
Dat maakt het ook zo hersendood en leuk om naar te kijken.
Ik vind die Milou trouwens wel een enorme gans, zeg. In de introductieaflevering zit ze een beetje stom te lachen wanneer haar vriend vertelt dat ze extreem controlerend is en alles checkt wat hij doet. Toen dacht ik al van, meid, wat zit je te lachen, dat is echt niet gezond of normaal. En nu is ze er de eerste dagen als eerste bij om zich te laten optillen in het zwembad, te flirten, ijsklontjes in iemands shirt laten glijden.. Girl, seriously? Onzeker much.
[ bericht aangepast op 3 maart 2019 - 17:21 ]
ars moriendi