Iucifer schreef:
Ik weet niet wat het met Rutger is, maar dat vind ik niet kunnen. Niets naar jullie toe, want jullie als mods kunnen er verder niet zoveel aan doen, heb ik het idee, maar wat? Waarom dacht hij dat het oke was om zoiets te doen? Ik ben echt helemaal klaar met hem. Het gaat me niet zo zeer om die pb’s die ik mis, want whatever, daar kom ik wel overheen, maar gewoon het feit dat hij niet aan de users van zijn site lijkt te denken. Hij doet precies wat hem uitkomt en als hij niet dingen gaat fixen en energie in deze site gaat steken, zie ik deze site helemaal leegbloeden. Beginnend met mijn vertrek. Helemaal klaar mee.
Dit vind ik heel onrespectvol. Ik begrijp jouw frustratie, absoluut. Maar jij weet niet wat zijn beweegredenen hierachter waren. Geef hem eerst de kans om dat uit te leggen voor je hem op deze manier aanvalt. Zonder Rutger zou er nooit een Quizlet geweest zijn en ik ben ervan overtuigd dat hij hier een goede reden voor heeft. Had hij dit moeten aankondigen? Ja, maar ik denk niet dat hij dit had gedaan als er andere oplossingen mogelijk waren.
Het feit dat hij juist zo'n grote
reparatie operatie aan het voorbereiden is, bewijst dat hij wel degelijk energie in de site steekt. Het feit dat kleinere suggesties moeten wachten, verandert daar niets aan.
[ bericht aangepast op 17 feb 2019 - 14:21 ]
We will not be quiet, Stonewall was a riot!