• Moderators: Scandal en Wrathsteed

    Wat is Throwback Oktober?
    Ter ere van de veertiende verjaardag van Quizlet.nl hebben de moderators een enorme wedstrijd voor jullie in elkaar gezet, in het thema van de goede oude tijd. Gedurende de maand oktober zullen er vier oude hypes nog eens terugkeren naar Quizlet en weer eens flink in het zonnetje worden gezet! Doe jij mee? *O*

    Hoe gaat de wedstrijd in zijn werk?
    Elke week zal er een nieuwe wedstrijd in het thema van een oude goude hype van start gaan. Per hype heb je twee weken de tijd om een leuke creatie in elkaar te zetten en in te leveren, voordat die wedstrijd sluit. Dit betekent dat in de tweede week van oktober er twee wedstrijden tegelijk zullen lopen waarbij je nieuwe creaties mag insturen!

    Wat is de bedoeling?
    Het is de bedoeling dat je een nieuwe creatie maakt in het thema rond Twilight. Dit mag vanalles zijn, van story tot poll, op voorwaarde dat het een nieuwe creatie is en deze bij de hype past en je hem zelf hebt gemaakt. Je mag je creaties in dit topic insturen op dezelfde manier als bij de xOTM-wedstrijden. (Voor details zie: Regels en Insturen).
    Prijzen
    Badges
    Voor de Throwback Oktober hebben de moderators speciale Limited Edition Badges voor jullie geregeld. Deze komen te staan onder het kopje 'Badges' op je profiel, waardoor het mogelijk is om meer dan de oorspronkelijke 69 badges te halen!
          Je kan in totaal vijf Limited Editon badges halen. Per hype waarin je een creatie hebt ingestuurd, krijg je een Deelname-Badge van de desbetreffende hype. Doe je dus mee met een quiz over wie van de Cullens het beste bij je past, dan krijg je de badge Deelname TB 2018 Editie Twilight.
          Daarnaast kan je ook nog de badge voor de meest originele creatie binnen de hype verdienen. De moderators zullen elke inzending beoordelen en uiteindelijk de badges uitreiken aan de meest originele inzendingen. Hierbij zal erop gelet worden dat het niet mogelijk is dat iemand twee keer de badge voor meest originele creatie wint. De moderators zullen bij de bekendmaking van de winnaars uitleg geven waarom ze precies deze creatie gekozen hebben, en wat de desbetreffende creatie nu zo origineel maakt.
    Credits
    Als alle wedstrijden verlopen zijn, worden alle inzendingen in moderatorpolls gezet. Daar kunnen jullie stemmen op de creaties die jullie het leukste vinden. Hier komen vier winnaars uit, die elk vijftien credits krijgen. Deze vier creaties worden weer samen in een moderatorpoll gezet, zodat er uiteindelijk één ultieme winnaar uitkomt, die tien extra credits krijgt.
    Happy Hunger Games and may the odds be ever in your favor!


    Regels en Insturen
    - Je mag één keer stemmen per wedstrijd poll. Dit geldt ook voor de ultieme winnaar poll. Als er meerdere polls voor een wedstrijd zijn, mag je maar op één van deze polls stemmen.
    - Als je met verschillende accounts op jezelf/ iemand stemt of als je op meerdere polls van dezelfde wedstrijd stemt, worden je inzendingen voor al de hype-wedstrijden gediskwalificeerd en mag je niet meer stemmen op al de polls van deze Throwback-maand. Ook zul je de verdiende badges van de Throwback-maand kwijtraken.

    - Je creatie mag niet in strijd zijn met de huisregels van Quizlet.
    - Je creatie moet met de hype te maken hebben.
    - Je creatie moet een nieuwe creatie zijn. Het mag dus geen oude creatie van jezelf zijn.
    - Je mag maximaal 5 creaties per wedstrijd maken. Dit betekent dat je per hype 5 creaties kan inzenden. Je mag dus ook aan meerdere wedstrijden meedoen.
    - Je levert je creatie op de volgende manier in: usernaam: [url=*link*]Titel[/url], creatievom. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    - Gelieve usernaam veranderingen door te geven.
    - Enkel gedichten mogen in het Engels gemaakt worden. Alle andere creaties moeten in het Nederlands gemaakt zijn.
    - Een story moet of een SA zijn van tenminste 1000 woorden, of tenminste 4 hoofdstukken bevatten. Je mag aan je story blijven schrijven gedurende de Throwback-maand, maar vanaf het moment dat jouw creatie meedoet in een poll mag je er niets meer aan veranderen totdat de poll is gesloten.
    - Een gedicht moet tenminste 8 regels bevatten.
    - Een lijstje moet tenminste 5 items hebben.
    - Een quiz moet tenminste 8 vragen met 2 geldige uitkomsten hebben.
    - Een poll moet tenminste 3 opties hebben.
    - Een foto moet onbewerkt zijn.
    Inzendingen
    • Cantabile: Wat voor bovennatuurlijk Twilight-kenmerk past bij jou?, quiz


    • Thirteenth: Marmer, gedicht
    • IrishNialler: Waarom Twilight de beste hype ever is, lijstje


    • Thirteenth: Glittervampieren, gedicht
    • Necessity: Ik weet wat je bent, story


    • Wrathsteed: 7 Twilight saga soundtracks/score nummers, lijstje
    • LeFou: Tien redenen waarom wij (ik) nooit een Edward aan de haak zullen slaan #TBO- Twilight, lijstje


    • Rubin: Wat ik als niet-Twilightfan heb onthouden, lijstje
    • AroonCat: I've been watching you from the other side - Twilight, story




    Heel veel succes en plezier!
    Het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 6 okt 2018 - 17:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2018 - 0:19 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hehe, wat cool.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aangezien iedereen hier team Jacob lijkt te zijn, ga ik toch de balans wat verstevigen :Y)






    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh gosh, hahaha, ik krijg hier flashbacks van naar 2010, toen ik mijn allereerste fanfic ooit schreef. Dat was ook meteen mijn laatste Twilight fic, maar misschien is dit een goede reden om daar eens verandering in te brengen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sorry guys, maar team Jacob en team Edward zijn beide niks. Team Jasper all the way <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    What about team Seth tho


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    What about team Seth tho


    He grew up, dayum


    From these ashes, I will rise

    MaFlodder schreef:
    Sorry guys, maar team Jacob en team Edward zijn beide niks. Team Jasper all the way <3



    100% this


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik activeerde vandaag even mijn oude accounts. Ik cringde ZO hard.

    Echt ik was een angsty teen met zoveel problemen godsamme. Arme Quizlet mensen die mij toen kende. rip.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    MaFlodder schreef:
    Sorry guys, maar team Jacob en team Edward zijn beide niks. Team Jasper all the way <3



    Mijn youtube naam was JasperBiteMe. Bedankt voor de herinnering.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    StitchLips schreef:
    (...)

    Mijn youtube naam was JasperBiteMe. Bedankt voor de herinnering.


    Hahahahah, graag gedaan :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wow, je mag 5 creaties per wedstrijd insturen. Leuk. : D
    Natuurlijk moest deze hype er tussen zitten. :p Ik heb wel niets met Twilight, maar zal wel eens nadenken of ik toch iets kan maken.


    Ik wil een tuin vol egels

    SPECS schreef:
    What about team Seth tho


    Yeah!


    Physics is awesome

    Deze was ook mijn bae.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Mag je ook twee keer dezelfde creatie insturen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Mag je ook twee keer dezelfde creatie insturen?

    Je bedoelt dezelfde soort creatie, bijvoorbeeld 2 quizzen? Goh, slimme vraag. Daar hebben we het niet over gehad. Even navragen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury