• Een vriendin van mij heeft een chiuhaha en mijn vader is echt dol op dat beestje. Mijn vader is nogal zwaar, laat ik het zo maar zeggen haha, en nu is het plan van mij en mijn moeder om hem een chihuahua voor z'n verjaardag te geven :P. Heeft iemand misschien een langharige, liefst donker kleurige chihuahua te koop? Het liefst in Brabant of België.

    xxx


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Uhm, ik kende wel iemand die een chihuahua uit België heeft gehaald maar ik weet niet precies waar. Misschien kan je op zoek gaan naar een goeie fokker als je een echte chihuahua wil


    Physics is awesome

    Ik hoop voor jou en je familie dat jullie weten hoe jullie een beest onder controle moet houden, want Chihuaha's zijn echt ontzettend vervelende beestjes. - Niet allemaal natuurlijk, maar de meeste wel. Je moet echt maar net mazzel hebben.


    Believe in yourself.

    Dharma schreef:
    Ik hoop voor jou en je familie dat jullie weten hoe jullie een beest onder controle moet houden, want Chihuaha's zijn echt ontzettend vervelende beestjes. - Niet allemaal natuurlijk, maar de meeste wel. Je moet echt maar net mazzel hebben.


    hahah, ik ken inderdaad een heel vals beestje. Maar we hebben een Hollandse herder en en té dikke jack russel, dus het zal wel goed komen. hoop ik, haha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Nope, ik heb alleen een buldog en die wil je echt niet hebben.

    Volgens mij zou je beter eens op een andere site kijken. Een site die honden verkoopt, daar zul je vast wat meer succes hebben. (krul)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het zou wel enorm veel toeval zijn als je via Q net iemand tegenkomt uit Brabant of België die langharige, donkerkleurige chihuahuas verkoopt. Ik denk dat je beter ergens anders kunt zoeken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik denk niet dat je die hier zult vinden. Maar wat heeft het feit dat jouw vader zwaarder is, te maken met een chihuahua kopen?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Roggenrola schreef:
    (...)

    hahah, ik ken inderdaad een heel vals beestje. Maar we hebben een Hollandse herder en en té dikke jack russel, dus het zal wel goed komen. hoop ik, haha.

    Owwh, haha ja dan zal het vast wel goed komen! Wij hadden zelf en veel te dominante Jack Russel en we deden er alles aan om dat beestje onder controle te houden, maar hij was van mijn zus en die had hem in het begin een beetje "verziekt" door alles goed te keuren. Later toen hij de katten begon aan te vallen moesten we hem weg doen D:


    Believe in yourself.

    Ik vind dat dus echt zo'n lelijke honden. :"D
    Ik ken wel iemand met die beesten, maar die wil ze alleen niet kwijt, sorry. :')

    Wij hebben de onze bij een fokker in Dendermonde gehaald. Maar ik denk niet dat ik het adres nog heb, het ondertussen al 7 jaar geleden..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Square schreef:
    Het zou wel enorm veel toeval zijn als je via Q net iemand tegenkomt uit Brabant of België die langharige, donkerkleurige chihuahuas verkoopt. Ik denk dat je beter ergens anders kunt zoeken. :'D


    Mensen die chihuahua's fokken zijn vaak ongelofelijk duur. Mensen die een keer een nestje hebben minder snel.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Roggenrola schreef:
    (...)

    Mensen die chihuahua's fokken zijn vaak ongelofelijk duur. Mensen die een keer een nestje hebben minder snel.


    Dat snap ik ook wel, maar dan nog is de kans dat je zo iemand hier vindt erg klein. Dan kun je beter het internet doorzoeken of de kranten in de gaten houden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan