• Moderators: Scandal en Wrathsteed

    Wat is Throwback Oktober?
    Ter ere van de veertiende verjaardag van Quizlet.nl hebben de moderators een enorme wedstrijd voor jullie in elkaar gezet, in het thema van de goede oude tijd. Gedurende de maand oktober zullen er vier oude hypes nog eens terugkeren naar Quizlet en weer eens flink in het zonnetje worden gezet! Doe jij mee? *O*

    Hoe gaat de wedstrijd in zijn werk?
    Elke week zal er een nieuwe wedstrijd in het thema van een oude goude hype van start gaan. Per hype heb je twee weken de tijd om een leuke creatie in elkaar te zetten en in te leveren, voordat die wedstrijd sluit. Dit betekent dat in de tweede week van oktober er twee wedstrijden tegelijk zullen lopen waarbij je nieuwe creaties mag insturen!

    Wat is de bedoeling?
    Het is de bedoeling dat je een nieuwe creatie maakt in het thema rond Twilight. Dit mag vanalles zijn, van story tot poll, op voorwaarde dat het een nieuwe creatie is en deze bij de hype past en je hem zelf hebt gemaakt. Je mag je creaties in dit topic insturen op dezelfde manier als bij de xOTM-wedstrijden. (Voor details zie: Regels en Insturen).
    Prijzen
    Badges
    Voor de Throwback Oktober hebben de moderators speciale Limited Edition Badges voor jullie geregeld. Deze komen te staan onder het kopje 'Badges' op je profiel, waardoor het mogelijk is om meer dan de oorspronkelijke 69 badges te halen!
          Je kan in totaal vijf Limited Editon badges halen. Per hype waarin je een creatie hebt ingestuurd, krijg je een Deelname-Badge van de desbetreffende hype. Doe je dus mee met een quiz over wie van de Cullens het beste bij je past, dan krijg je de badge Deelname TB 2018 Editie Twilight.
          Daarnaast kan je ook nog de badge voor de meest originele creatie binnen de hype verdienen. De moderators zullen elke inzending beoordelen en uiteindelijk de badges uitreiken aan de meest originele inzendingen. Hierbij zal erop gelet worden dat het niet mogelijk is dat iemand twee keer de badge voor meest originele creatie wint. De moderators zullen bij de bekendmaking van de winnaars uitleg geven waarom ze precies deze creatie gekozen hebben, en wat de desbetreffende creatie nu zo origineel maakt.
    Credits
    Als alle wedstrijden verlopen zijn, worden alle inzendingen in moderatorpolls gezet. Daar kunnen jullie stemmen op de creaties die jullie het leukste vinden. Hier komen vier winnaars uit, die elk vijftien credits krijgen. Deze vier creaties worden weer samen in een moderatorpoll gezet, zodat er uiteindelijk één ultieme winnaar uitkomt, die tien extra credits krijgt.
    Happy Hunger Games and may the odds be ever in your favor!


    Regels en Insturen
    - Je mag één keer stemmen per wedstrijd poll. Dit geldt ook voor de ultieme winnaar poll. Als er meerdere polls voor een wedstrijd zijn, mag je maar op één van deze polls stemmen.
    - Als je met verschillende accounts op jezelf/ iemand stemt of als je op meerdere polls van dezelfde wedstrijd stemt, worden je inzendingen voor al de hype-wedstrijden gediskwalificeerd en mag je niet meer stemmen op al de polls van deze Throwback-maand. Ook zul je de verdiende badges van de Throwback-maand kwijtraken.

    - Je creatie mag niet in strijd zijn met de huisregels van Quizlet.
    - Je creatie moet met de hype te maken hebben.
    - Je creatie moet een nieuwe creatie zijn. Het mag dus geen oude creatie van jezelf zijn.
    - Je mag maximaal 5 creaties per wedstrijd maken. Dit betekent dat je per hype 5 creaties kan inzenden. Je mag dus ook aan meerdere wedstrijden meedoen.
    - Je levert je creatie op de volgende manier in: usernaam: [url=*link*]Titel[/url], creatievom. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    - Gelieve usernaam veranderingen door te geven.
    - Enkel gedichten mogen in het Engels gemaakt worden. Alle andere creaties moeten in het Nederlands gemaakt zijn.
    - Een story moet of een SA zijn van tenminste 1000 woorden, of tenminste 4 hoofdstukken bevatten. Je mag aan je story blijven schrijven gedurende de Throwback-maand, maar vanaf het moment dat jouw creatie meedoet in een poll mag je er niets meer aan veranderen totdat de poll is gesloten.
    - Een gedicht moet tenminste 8 regels bevatten.
    - Een lijstje moet tenminste 5 items hebben.
    - Een quiz moet tenminste 8 vragen met 2 geldige uitkomsten hebben.
    - Een poll moet tenminste 3 opties hebben.
    - Een foto moet onbewerkt zijn.
    Inzendingen
    • Cantabile: Wat voor bovennatuurlijk Twilight-kenmerk past bij jou?, quiz


    • Thirteenth: Marmer, gedicht
    • IrishNialler: Waarom Twilight de beste hype ever is, lijstje


    • Thirteenth: Glittervampieren, gedicht
    • Necessity: Ik weet wat je bent, story


    • Wrathsteed: 7 Twilight saga soundtracks/score nummers, lijstje
    • LeFou: Tien redenen waarom wij (ik) nooit een Edward aan de haak zullen slaan #TBO- Twilight, lijstje


    • Rubin: Wat ik als niet-Twilightfan heb onthouden, lijstje
    • AroonCat: I've been watching you from the other side - Twilight, story




    Heel veel succes en plezier!
    Het moderatorteam

    [ bericht aangepast op 6 okt 2018 - 17:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2018 - 0:19 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    AroonCat: I've been watching you from the other side - Twilight, Story.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ik ben vandaag begonnen met een Twilight 2daagse ben nu bij Eclipse (dance)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Door dit topic is mijn Carlisle crush weer helemaal aangewakkerd. H e l p.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AroonCat schreef:
    AroonCat: I've been watching you from the other side - Twilight, Story.

    Als antwoord op je vragen van de vorige pagina: het is inderdaad de bedoeling dat jouw story minimaal vier hoofdstukken heeft en dat je er niets aan veranderd in de tijd dat de poll online staat.
    Leuk dat je mee doet en zo snel nog iets hebt trouwens! Op dit moment voldoet jouw story alleen nog niet aan de regels, omdat er minimaal vier hoofdstukken online moeten staan bij het inzenden van een story en jouw story nog geen vier hoofdstukken heeft. Zodra jouw story wel aan de regels voldoet, kan je hem insturen!

    IrishNialler schreef:
    Ik ben vandaag begonnen met een Twilight 2daagse ben nu bij Eclipse (dance)

    Dat doe je snel! En ben je nog verder gekomen in de tussentijd?

    Pinguino schreef:
    Door dit topic is mijn Carlisle crush weer helemaal aangewakkerd. H e l p.

    Juist leuk toch, om oude crushes opnieuw leuk te vinden. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ben halverwege Eclipse gestopt om een ander programma op de tv te zien maar morgen ga ik verder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wrathsteed schreef:
    (...)
    Juist leuk toch, om oude crushes opnieuw leuk te vinden. (:


    Oeps! Nu staan er wel 4 geactiveerd, en ik ben van plan er meer online van te zetten voor de deadline. Ik wist niet zeker of ik nou opnieuw moest inzenden, maar zo wel voor de zekerheid:
    AroonCat: I've been watching you from the other side - Twilight, Story.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Mijn inzending staat er nog niet tussen!


    It's never gonna happen, Guys.

    LeFou schreef:
    Mijn inzending staat er nog niet tussen!

    Dat is gek, want ik zie hem er wel tussen staan en hij zou er ook al tussen moeten staan.
    Kijk je misschien op een klein scherm? Ik zie de inzending zelf namelijk niet als ik mijn mobiel ‘staand’ hou, dus ik weet niet of het aan zoiets kan liggen in jou geval?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wrathsteed schreef:
    (...)
    Dat is gek, want ik zie hem er wel tussen staan en hij zou er ook al tussen moeten staan.
    Kijk je misschien op een klein scherm? Ik zie de inzending zelf namelijk niet als ik mijn mobiel ‘staand’ hou, dus ik weet niet of het aan zoiets kan liggen in jou geval?


    Ooh! Ja, dan zal dat het zijn. Ik zie hem niet op de mobiele versie. Maar dankjewel ^^

    Edit: Hihi ik zie wat je bedoelt!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2018 - 9:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vandaag is de laatste dag om in te leveren neem ik aan?


    Ik wil een tuin vol egels

    Klopt het dat die van mij er nog niet bij staat?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Thirteenth: Marmer gedicht

    [ bericht aangepast op 14 okt 2018 - 16:37 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Thirteenth: Glittervampieren gedicht


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    LeFou schreef:
    (...)

    Ooh! Ja, dan zal dat het zijn. Ik zie hem niet op de mobiele versie. Maar dankjewel ^^

    Edit: Hihi ik zie wat je bedoelt!

    Geen probleem!

    Rubin schreef:
    Vandaag is de laatste dag om in te leveren neem ik aan?

    Dat klopt ja. (Je kan nog inzenden tot middernacht dus.)

    AroonCat schreef:
    Klopt het dat die van mij er nog niet bij staat?

    Je inzending staat er inderdaad nog niet bij. Dit omdat de inzendingen-lijst vandaag nog niet geüpdatet is.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Eeen dat was mijn Twilight Marathon, haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan