Dankjewel allemaal ^^
@ Etna:
Hoelang heb ik er ongeveer over gedaan om het verhaal op punt te stellen? Uhm, ik heb ongeveer een jaar gedaan om het te schrijven en dan heb ik het helemaal herlezen en herschreven. Daarna heb ik het laten lezen aan mijn vriend en beste vriendin, die er samen met mij de plotholes en schrijffouten uit hebben gehaald. In totaal heeft het dus zo'n anderhalf jaar geduurd.
Ik heb het manuscript naar 10 uitgeverijen gestuurd: Overamstel, Standaard uitgeverij, de fontein, Lannoo, Blossom books, LS Amsterdam, Willow Trees, Van Halewyck, Eigenzinnig en dan natuurlijk naar Clavis. Ik heb deze vooral gevonden door het internet en door de tips van Natascha (Croweater), die ook bij een uitgeverij zit.
Vooral Willowtreez en Clavis raad ik aan, want zij sturen uitgebreide feedback, ook als ze je verhaal niet uitgeven. (:
Ik hoop echt dat je ervoor gaat. Niet geschoten is altijd mis, toch? Ook een hele goede tip is geduld. Ik heb mijn manuscript in februari opgestuurd en ik heb nu pas antwoord gekregen. Houd de moed erin!
[ bericht aangepast op 20 juli 2018 - 20:59 ]
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien