• je kan het maar niet geloven. heeft hij het nou egt uitgemaakt voor jou beste vriendin


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    joe zecht niets maar wenkt dat je moet gaan zitten op de bank.
    hij kijkt zwijgend naar je terwijl je je cola drinkt.. je zet je glas op tafel en dan begint joe met vertellen


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    "ik deed alsof ik kayleigh leuk zodat ze me vertrouwde. toen begon ze me leuk te vinden en werd het alemaal nog makeleker(ofso(A))"je ranen prikelde op nieuw achter je ogen. "ik begrijp het niet"zeg je met een trilende stem "snap je het dan niet. ik had geld nodig en omdat ik jou niet kon gebreuken omdat je mij te veel vertrouwde zogt ik je vriendin op


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    maarr,, waarom??
    waarom moet dit zo aflopen??
    dat is alles wat je nu nog uit kan brengen.


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    en je krijgt een hartatak


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    de vreemde man vlucht naar buiten en kayleigh maakt zichzelf los..
    joe rent naar de telefoon en belt 112


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    de telefoon gaat over en een vrouwenstem neemt op....,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    'hallo, met de secretaresse van meneer de bruin, waar kan ik u mee van dienst zijn?'

    "ja mijn heeft net een hartatak gekregen en haar vriendin zat hier al eerder vastgebonden op een stoen en de dader is net naar buiten gereden en..en \.." zeg je so snel als je kon. man je bent egt bang, strax gaat ze dood "rustig maar" zegt de vrouw aan de telefoon wat is het adres we komen er so snel mogelijk aan.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    joe Zegt snel het adres van hert huis waar je nu bent, de vrouw heeft al opgehangen en joe hangt nu samen met kayleigh boven jou hoofd


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    je voelt je gek maar tog heel vredig.
    je zakt langzaam weg..,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    en gaat dood


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    dan loop je door een lange witte gang,, het is hier zoo vredig ,, dit moet kayleigh zien!! je roept haar maar hoort geen reactie..,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    dan vraag je je af waar je eigenlijk bent. Ben je dood, is dit een grap van een paar kinderen uit je klas die je haat, is dit een droom, waar ben ik


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik kijk rond niks te zien ik schreeuw geen reactie
    waar ben ik?


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    ineens komen er herineringen naar bover, je ziet hoe je vriendje je bedroog, je ziet hoe hulploos kayleigh erbij zat toen ze ontvoert was. en toen je dat allemaal gezien had kwam er een vrouw aangevlogen in een witte jurk en mooie grote vleugels, ze had wit golvend haar.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..