• je kan het maar niet geloven. heeft hij het nou egt uitgemaakt voor jou beste vriendin


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    okee,,

    dan sta je weer buiten en ziet joe staan.
    hij kijkt je met puppy ogen aan en probeert je te zeggen,,..:


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Eigelijk was het geen weddeschap...
    'O nee? zeg je..


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Maar, luisteren doe ik tog niet.
    Ik gooi de deur terug Dicht, Ik verstijf als ik hem in het slot hoor vallen.


    Dunno ><

    Gosh, dat was een luide knal van die deur.


    We'll never be as young as we are tonight

    ik kijk nog eens goed rond.
    NIet wetent waar ik ben, beland.


    Dunno ><

    er komt een verremde vrouw aangelopen je kijkt haar vragen aan..,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ze loopt je voorbij maar laat haar gouden ring vallen ,, je pakt hem op en haalt de vrouw in om haar ring terug te geven..,, ze ziet je niet eens staat wat je ook probeert!!!


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    dan maar zo.
    Ik laat een harde gil, en ik hoor de kraaien buiten weg vliegen, ja zo hard kan ik gillen.
    Maar de vrouw kijkt niet op of om.


    Dunno ><

    ik vind haar maar een raar geval denk je terwijl je de ring in je zak steekt.
    op dat moment valt jou blik op het donkere steegje..,,


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik vind haar maar een raar geval denk je terwijl je de ring in je zak steekt.
    op dat moment valt jou blik op het donkere steegje..,,

    ooeps weer niet ik gedoe:$
    ik ,ik,ik


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    ooeps weer niet ik gedoe:$
    ik ,ik,ik

    ja, en we zijn nog steeds in dat ding, geval. en niet buiten ><
    Dus ik weet niet of in jouw huist engen donkere steegjes zitten?!..xD


    Dunno ><

    je loopt er heen zonder te wte welke gevolgen er zin om zn doker steegje in te lopen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    dan bedenk je jezelf dat je dingen ziet die niet kloppen want hoe kan er nou een staagje is dit rare huisachtige gebouw zijn genaamd heaven??;)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    nu ga je je afvragen waar je bent en wat er is gebeurt. ben je dood of droom je dit ofzo


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    dood ben je niet allen je vraagt je af waar je die waan vaststellingen vandaan haald


    ~HaTe Me Or LoVe Me~