• Liefste users,

    Zoals jullie weten, staat er komende dinsdag iets spannends te gebeuren. Wat dat is, blijft voorlopig top secret en jullie mogen daarom blijven gissen naar wat er zal gebeuren. Wat wel al voor de meesten duidelijk is, is het feit dat het meer is dan enkel alle spelling en grammaticafouten uit het design halen. Daarom zal de site komende dinsdag tussen 11:00 en 12:00 niet bereikbaar zijn.

    Is dit vervelend?
    Ja, dus zullen we genoodzaakt zijn om een vol uur sociaal te zijn in de echte wereld. Als alles echter goed verloopt, dan is de site na een uurtje weer online. De wereld vergaat dus nog niet helemaal.

    Wat zijn de risico's?
    De risico's bij dit onderhoud zijn klein, maar er kan altijd iets foutlopen. Sinds de crash van enkele jaren geleden gaat Quizlet er elke nacht even tussenuit om een back-up te maken. Alles wat je dus gemaakt en gedaan hebt voor 02:00 in de nacht van maandag op dinsdag is dus sowieso veilig.
    Als je ergens aan wilt werken op dinsdagochtend, is het aan te raden alles voortijdig op te slaan: het liefst voor 10:45, dan ben je zeker dat je jouw creatie niet kwijt bent.

    Wat gaat er precies gebeuren tijdens dit uur?
    Dat houdt Rutger nog even als verrassing. Wat wij wél weten is dat het vrij technisch is en dat wij als mods hem en Tristan op geen manier kunnen helpen. Via deze link kan je de aftelklok blijven volgen tot we terug online komen. Wanneer je terug online komt, staat er een topic van Rutger te wachten met de verrassing!

    Wat als ik een vraag heb?
    Dan kan je die gerust in dit topic stellen, maar hou er rekening mee dat wij geen antwoorden kunnen geven over wat er te gebeuren staat. Alle vragen over back-ups, bezorgdheden, etc. zijn natuurlijk wel gewoon welkom en deze zullen we zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.

    Nog een kleine oproep!
    Dit topic zal geregeld in de spotlight verschijnen en wij houden jullie op de hoogte via sociale media en via de nieuwsbrief. Ken jij users die niet op het forum komen? Verwijs ze dan toch even door naar dit bericht, zodat een zo breed mogelijk publiek gewaarschuwd is.

    Groetjes,

    De administrators en moderators


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk, weer zo een mededeling in Jarne-stijl geschreven. <3

    Kan Rutger misschien niet nog een e-mailtje sturen voor de zekerheid om zoveel mogelijk leden op de hoogte te brengen? ^^ Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat er gaat gebeuren!


    Ik wil een tuin vol egels

    Even stiekeme bump voor de mensen die nu pas online komen en alleen echt in actieve topics kijken xx


    Spinning around, I'm weightless.

    Oeeeh spannend hoor!


    And then we'll see it.

    Wauw, dat Q er een uurtje voor offline moet laat het allemaal wel heel serieus en spannend klinken. Ik ben benieuwd! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik benaan het huilen hopelijk is het de nieuwe layout ik kan niet goed omgaan met strESS I REPEAT IK KAN NIET GOED OMGAAN MET STRESS nieuwe layout whats goood???


    Heaven is a place that we all have

    Misschien een nieuw type creatie? Heb eigenlijk geen idee wat dan zou moeten zijn 🤔

    [ bericht aangepast op 22 juni 2018 - 19:02 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Die dag daarvoor is Rutger jarig!! *O*
    Die hele week bijna ben ik op schoolkamp. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2018 - 19:12 ]


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Fijn topic!
    Ik ben dan aan het werk, maar ik ben alvast benieuwd voor als ik thuiskom.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oooh ik ben benieuwd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IM SO EXCITED


    Treat People With Kindness

    DeEilandGodin schreef:
    Misschien een nieuw type creatie? Heb eigenlijk geen idee wat dan zou moeten zijn 🤔


    Andere lay-out misschien? Idk, ben wel nieuwsgierig wat er gaat veranderen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    IK BEN ZO BENIEEEEUWD

    ik hoop dat het een leuke update is! maar tbh ik denk dat niets ooit beter gaat zijn dan toen de stories werden ingevoerd! al moest je toen wel al je verhaalquizzen gaan omzetten in stories goshh :'D


    The soul needs autumn.

    Rubin schreef:
    Leuk, weer zo een mededeling in Jarne-stijl geschreven. <3

    Kan Rutger misschien niet nog een e-mailtje sturen voor de zekerheid om zoveel mogelijk leden op de hoogte te brengen? ^^ Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat er gaat gebeuren!

    Zoiets bestaat niet. Het kon vroeger omdat het ledenbestand niet zo groot was. Maar nu lukt dat niet meer, al jaren niet meer. Maar, we plannen wel het in de spotlight en nieuwsbrief te zetten.

    En ja, Jarne is meester-schrijver. Hij doet dat goed! :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Toch vooral qua humor, de meer diepe inhoud is ook de verdienste van de rest van het team.:'D

    Ik stem op een aparte functie: Modclown, misschien is dat wel de reden van dit alles, om de site modclownproof te maken zodat ik vanaf dinsdag fulltime mijn werk kan doen. (clown)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Toch vooral qua humor, de meer diepe inhoud is ook de verdienste van de rest van het team.:'D

    Ik stem op een aparte functie: Modclown, misschien is dat wel de reden van dit alles, om de site modclownproof te maken zodat ik vanaf dinsdag fulltime mijn werk kan doen. (clown)


    where do i apply


    Heaven is a place that we all have