• GALLOWS AND GOWNS
    Drama is coming

    My dear kings and queens, princes and princesses, lords and ladies, bastards and whores, welcome to King's Landing.

    De hallen en zalen van Red Keep zijn dagelijks gevuld met alle royalty en onderdanen uit heel Westeros. Niet alleen diegene die bovenop te troon zitten en hen dienen, maar ook hun opvolgers, degene die bij hen in de schoenen zullen stappen. Onder hen is — net zoals bij hun ouders — een community ontstaan. Ook al komen ze uit alle delen van Westeros, ze hebben één ding gemeen; zij zijn de nieuwe generatie van de garde die nu aan top staat. En wat is nou een betere manier om te leren hoe je het spel speelt dan uit eerste hand in de hallen van een kasteel?

    RTSTPT

    “When you play a game of thrones you win or you die.”



    ROYALTY
    [R] Alise Hightower {Hightower} • Morrigann [1.2]
    [R] Name {Lannister} • Frodo [?.?]
    [R] Melysandre Siofra Umber {Umber} • Ascian [1.5]
    [R] Serena Stark {Stark} • Arsonist [1.5]
    [R] Adrian Timos Fossoway {Tyrell} • Koldovstoretz [1.3]
    Conlan Baratheon {Baratheon} • Eostre [1.2]
    Aeron Lannister {Lannister} • Mamilapinatapai [1.2]
    Name {House} • User [?.?]

    SERVANTS
    [R] Name {House} • Egorova [?.?]
    Ayla Waters {Bastard} • Arcenciel [1.3]
    Name {House} • User [?.?]
    Name {House} • User [?.?]
    Maron Sand {Martell} • Sattler [1.4]
    [R] Name {House} • Waddeneiland [?.?]
    [R] Josian Whitacre {House} • Eostre [1.5]
    Name {House} • User [?.?]

    Misschien komt hier nog meer informatie. If you haven't watched it: shame *rings bell*.

    Ik wil graag even benadrukken dat ik geen vijf dochters van Daenerys wil, probeer een beetje origineel te zijn. Je karakter hoeft niet de afstammeling te zijn van een Game of Thrones personage om een leuk personage te zijn. Liever niet, zelfs. Het kunnen ook zoons en dochters zijn van belangrijke kooplieden of generalen.

    Naam
    Rol
    Leeftijd tussen de 17 en 20
    Geslacht
    House
    Uiterlijk probeer de faceclaims te laten passen bij waar ze vandaan komen
    Innerlijk
    Familie
    Geschiedenis
    Relaties
    Extra je personage mag ook bepaalde skills hebben over een vak of een wapen, ook hier geldt weer: overpowerde personages zijn niet toegestaan en bespreek van te voren even welke skills je eventueel zou willen voor je personage


    “Summer will end soon enough, and childhood as well.”



    Disclaimer: dit RPG volgt niet de verhaallijn van de serie, maar het speelt zich ongeveer af rondom seizoen 1ish.


    REGELS
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is een maximum aan één personage.
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Alleen ik, Koldovstoretz, open nieuwe topics.
    ♕ Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    ♕ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ♕16+ is toegestaan, zolang aangegeven.
    ♕ Off-topic in het speeltopic graag tussen haakjes of anders in het praattopic.
    ♕ Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    ♕ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 23:19 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Mochten er nog mensen een tweede personage willen, dan mag dat, want de rest van de rollen lijkt niet echt vol te raken.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Koldovstoretz schreef:
    (...)
    Ah no, waarom?

    @Sattler alright! Ik ga hem zo doorlezen.


    Ja, idk. Die van mij is vreselijk onbelangrijk vergelen met de anderen, die allemaal related zijn aan de grote huizen. Ik denk niet dat ik/hij echt aansluiting kan vinden tbh en ik kan niks anders bedenken


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Koldovstoretz schreef:
    Mochten er nog mensen een tweede personage willen, dan mag dat, want de rest van de rollen lijkt niet echt vol te raken.


    Waar wil je het liefst van af? Ik zou nog wel evt een dame willen


    We were the forever that didn't last

    Waddeneiland schreef:
    (...)

    Ja, idk. Die van mij is vreselijk onbelangrijk vergelen met de anderen, die allemaal related zijn aan de grote huizen. Ik denk niet dat ik/hij echt aansluiting kan vinden tbh en ik kan niks anders bedenken

    Ik denk dat wel mee zal vallen. Er zijn natuurlijk ook servants en mijn personage heeft bijv. ook geen echte belangrijke titel. He just acts like it.

    @Eostre het liefst een servant. Dame is prima!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik twijfel om nog een visser (sevant dus) te nemen van House Greyjoy of zo. Dat hij/zij zo goed vissen kon vangen en klaarmaken dat hij/zij naar Red Keep mocht


    I just caught the wave in your eyes

    Mamilapinatapai schreef:
    Ik twijfel om nog een visser (sevant dus) te nemen van House Greyjoy of zo. Dat hij/zij zo goed vissen kon vangen en klaarmaken dat hij/zij naar Red Keep mocht

    Do it.

    Maron, Conlan en Ayla zijn goedgekeurd!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Koldovstoretz schreef:
    (...)
    Ik denk dat wel mee zal vallen. Er zijn natuurlijk ook servants en mijn personage heeft bijv. ook geen echte belangrijke titel. He just acts like it.

    @Eostre het liefst een servant. Dame is prima!



    Oké ik heb me bedacht, ik heb toch liever een servant man, als dat oké is (':


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    (...)


    Oké ik heb me bedacht, ik heb toch liever een servant man, als dat oké is (':

    Yes sure!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Josian Whitacre

    I was born without claws, without fangs and without scales. So, I forged them into fire and crafted them of steel.


    Naam
    — Josian (JO-see-ahn): God supports, heals
    — Whitacre (Whit-Ac-re) : family name, a common name in Riverrun



    Leeftijd
    19 years of age


    Geslacht
    Mannelijk


    House
    Tully — "Family, Duty, Honor"

    Rol
    Servant

    ' What you allow is what you continue.'


    Uiterlijk
    FC: ik kan er niet achter komen hoe hij heet
    Donker haar • groene ogen • volle lippen • brede kaaklijn • neus die iets naar boven tilt • slank met stevige schouders en armen • licht ondervoed •



    Innerlijk
    Avontuurlijk • Boyish • impulsief • Vrij denker • harde werker • zuinig • zacht • grof in de mond • attent • eerlijk • rommelig • prikkelbaar wanneer vermoeid • gewoontjes • zelfbewust


    'Please, don't break anything.'

    Familie
    Father • Tatch Whitacre • 47 • Night Watch
    Mother • Dareen Whitacre-Flowers • 45 • Cook
    Sister • Hanna Whitacre • 23 • handmaiden



    Geschiedenis
          Nadat vader Tatch op Josian's tiende verjaardag wordt verbannen naar de muur, moet hij zorgen dat zijn moeder en zus te eten krijgen.
    Hij komt in de leer bij old man Godfrey Tygar, de beste smid van House Tully en het Noorden. Hier leert hij de fijne kneepjes van het smeden.
          Na zijn tijd als leerling, krijgt Josian een vaste baan bij de oude Godfrey, en helpt hij hem met het smeden van wapens en harnassen voor het Tully leger. Als hij door een oude vriend van Godfrey wordt gevraagd om naar Kings Landing te komen om zijn uitstekende smeedkwaliteiten, vindt hij het moeilijk om zijn moeder en zus achter te laten. Zij weten hem te overtuigen om toch naar Kings Landing te gaan, waardoor hij niet veel later een paard krijgt toegewezen en uiteindelijk afreist naar de welbekende stad.


    Extra

    — Loves:smeden • alcohol • het uitbalanceren van wapens • paarden • zijn familie • vriendelijke mensen • kou • de warmte van vuur • zomerfruit • viezigheid en smeer • water • kinderen • gedetailleerd werk afleveren

    — Hates:te veel eten • warmte van de zon • extreem veel geweld • de dood • de zwaarte van zijn werk • Leugenaren • respectloze mensen • nette ruimtes • niets kunnen doen • verveling • slecht gemaakte producten

    — Skills: Goede blacksmith

    — Seksualiteit: valt op zowel mannen als vrouwen

    — Kan maar een beetje lezen en schrijven


    Relaties

    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 13:54 ]


    We were the forever that didn't last

    Heel graag m’n Stark royal wolvin back. (:
    Ik ga vanavond de rol posten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Melysandre Siofra Umber.


    ""
    |Of House Umber, the last hearth|


    "."
    • Bijnaam
          Mely

    • House:
          House Umber

    • Shortcut

    • Leeftijd: 18
    • Geslacht: Vrouwelijk
    • Seksualiteit: Heteroseksueel



    • Innerlijk:


    • Then and Now
    F A M I E L I E X
    [Father] || Benji Umber
          Alive
    [Mother] || Aylena Karstark
          Deceased
    [Grandfather] || Greatjon Umber
          Deceased

    G E S C H I E D E N I S X


    ""


    • Uiterlijk
    — Grootte • 1.68
    — Lichaamstype •
    — Figuur • Slank
    — Huidskleur • Blank
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Expressief gezicht • Nee
    — Wenkbrauwen. • Donker, vrij dik
    — Oogkleur • Blauw groen
    — Bril of lenzen • Geen van beide
    — Neus •
    — Lippen •
    — Kenmerken •
    — Haarkleur • Bruin
    — Haartype •
    — Haarstijl •
    — Stem •
    — Accessoires •
    — Littekens •

    • Extra:
    L I K E S X
    D I S L I K E S X
    T A L E N T S X
    A L L E R G I E Ë N X
    A N G S T E N X
    G E H E I M E N X
    V E R S L A V I N G E N X
    T I C S X


    We've lived in the shadows for far too long.

    Serena      Stark
    Winter — has come to Westeros



    • Name
    Lady Serena of house Stark.

    S•IH•reh•na — Tranquil, relaxed
    S•tah•rk — Name of the great house of Winterfell

    Serena heeft haar naam te danken aan haar vader — Benjen — doordat hij deze ooit heeft afgelezen uit een stamboomboek van House Stark. Serena Stark was de vrouw van Jon Umber.

    Als titel draagt zij voor het Noordelijke volk nog wel eens de Lost Wolf, omdat ze niet prominent aanwezig is.


    • Age
    18

    Serena is geboren aan het begin van wat een lange zomer zou worden.


    • House
    Stark.

    Serena is trots op haar huis en haar naam. Ze heeft een stellige angst om te trouwen aangezien haar naam in haar ogen dan verloren zal gaan. Ook voorziet ze dat ze op die manier de vrijheid verliest die ze tot nu toe heeft genoten en is dat genoeg motivatie om potentiële kandidaten weg te duwen.

    Winter is coming.


    • Role
    Royal.

          Serena is een volbloedige nicht van Eddard Stark — en de dochter van Benjen Stark. Ze is opgegroeid in Winterfell, maar heeft nooit een Koninklijke rol hoeven te vervullen. Haar titel is puur schriftelijk geweest — tot haar oom inzag hoe de jonge vrouw is uitgebloeid. Haar tocht naar Kings Landing is dan ook de eerste keer waarop ze als royal aan de buitenwereld wordt getoond: ze is amper bekend buiten de landschappen van sneeuw en winter.
          Ned en haar moeder vonden dat daar verandering in moest komen.

    The North —
    remembers

    • Personality
    Bold | Blunt | Opinionated | Impulsive | Loyal | Brutally honest | Passionate | Cold | Does not forgive | Stubborn | Loves to laugh | Easily distracted | Fighter | Responsible (or strives to be) | Adventurous | Jealous | Very interested in merely everything | Quick learner | Not afraid to speak her mind | Optimistic realistic | Honorful | Gentle when it comes to animals and children | Vibrant | Moves mountains when she wants something | Can be awkward | Generous | Supportive | Does not like to be underestimated | Usually very straight—forward | Does not like to lose | Can be persuasive | Protective over what's hers | Knows politics and dislikes politics | Often strays from acting like a lady | Proud to be a Stark through and through | Will not stand for injustice | Righteous | Can make a joke about anything | Open minded | Wild | Hard to handle | Not easily insulted | Clever | Likes to argue | Polite




    • Appearance
    Winterfell staat nog net niet op haar voorhoofd geschreven — zo overduidelijk is het Noorden aanwezig in Serena's voorkomen.
    Deze jongedame is ongeveer 173 centimeter lang — wat haar ten eerste al een prominente aanwezigheid geeft. Serena heeft de herkenbare, donkerbruine lokken die in de winter haast zwart lijken af te steken tegen haar porseleinkleurige huid. In haar groenblauwe ogen is het altijd winter — iets dat zeker aanhaalt op haar schoonheid. Een aanblik op de jongedame zal je echter al vertellen dat deze winterroos wordt gesierd door heel wat doornen.
          Serena draagt het liefst blauw. Haar jurken vallen altijd als een warme omhelzing om haar lichaam heen. Het is duidelijk te zien dat ze graag paardrijdt — en anders wel te ruiken. Thuis is bij de stallen, waar ze in de winter het liefst de paarden warm houdt.
          Lady Stark heeft een zwakte als het gaat om blauwe edelstenen, al draagt ze zelf bijna geen sieraden: op een armband na. Deze armband is een wolf die om haar pols heen lijkt te zijn gekruld in zilver en staal met blauwe edelstenen als ogen. Het was een gift van haar vader en ze doet deze vrijwel nooit af.


    The ice
    does not forgive


    • History
    Father | Benjen Stark
    Mother | Eddara Stark (Tallhart)


          Serena is de enige dochter van Benjen Stark. Hij huwde haar moeder uit liefde en ze waren gelukkig — tot de geesten uit Benjen's verleden het gezin begonnen te plagen. Haar vader is toen, met de steun van zijn vrouw, bij de Night's Watch gegaan om zowel zijn plicht uit te voeren als enige rust te vinden. Hij stuurt echter regelmatig dingen huiswaarts en heeft een overeenkomst met Ned gesloten zodat er altijd voor hen gezorgd wordt.
          Serena is vrij ongebonden opgegroeid. Haar banden met haar neven en nichtjes zijn redelijk. Serena is echter de wildebras gebleken van de familie — wat er toe heeft geleidt dat ze het gros van huwelijkskandidaten in de buurt heeft verjaagd. Serena wilde altijd alleen maar met de paarden en honden spelen en gaf niets om borduren — tot waanzin van haar moeder, welke Eddard uiteindelijk heeft gesmeekt haar mee te nemen naar Kings Landing om haar meer tot Lady Stark te laten groeien. Tot kort geleden was Serena namelijk het liefst weg of onderweg om de wereld voor zichzelf te zien.



    • Extra
    Likes
    Winterfell | Winter | Snow | Blizzards | Ice | Horses | Dogs | Fire | Candles | Blue | Alcohol | Food | Winning | Sunsets | Woods | Hunting | Travelling | Culture | Languages | Passion | Games | Honesty | Secrets | Freedom | Diversity | Ravens

    Dislikes
    Being belittled | Sexism | Betrayal | War | Politics | To be showed around | To dance (she thinks she can't) | Greed | Promises | Stiffs | Slow people | Being hungry | Violence | People who can't take a joke | Animal abusers | Abuse | Towers | Marriage (losing her name) | Being lied to

    More
    — Serena kan meesterlijk paardrijden.
    — Serena is heteroseksueel en maagd.
    — Serena's lievelingspaard is Dassan: een spierwitte hengst.
    — Serena heeft een zware, Noordse tongval en dit verergerd wanneer ze heeft gedronken.
    — Serena hanteert een klein zwaard ter grote van haar onderarm en is linkshandig. Het heet Tickler — omdat niemand dacht dat ze er iemand kwaad mee kon doen. Op het handvat staan strepen die gelijk staan aan het aantal gevechten dat ze er mee heeft gewonnen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 15:29 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alles is weer up to date, ik ga morgen het speeltopic open gooien, maar als het nog niet gelukt is om je rol af te maken kan je dat ook gewoon erna nog doen!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Het speeltopic.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Mag ik de laatste Royal boy?