GALLOWS AND GOWNS Drama is coming My dear kings and queens, princes and princesses, lords and ladies, bastards and whores, welcome to King's Landing. |
ROYALTY [R] ♀ Alise Hightower {Hightower} • Morrigann [1.2] [R] ♀ Name {Lannister} • Frodo [?.?] [R] ♀ Melysandre Siofra Umber {Umber} • Ascian [1.5] [R] ♀ Serena Stark {Stark} • Arsonist [1.5] [R] ♂ Adrian Timos Fossoway {Tyrell} • Koldovstoretz [1.3] ♂ Conlan Baratheon {Baratheon} • Eostre [1.2] ♂ Aeron Lannister {Lannister} • Mamilapinatapai [1.2] ♂ Name {House} • User [?.?] SERVANTS [R] ♀ Name {House} • Egorova [?.?] ♀ Ayla Waters {Bastard} • Arcenciel [1.3] ♀ Name {House} • User [?.?] ♀ Name {House} • User [?.?] ♂ Maron Sand {Martell} • Sattler [1.4] [R] ♂ Name {House} • Waddeneiland [?.?] [R]♂ Josian Whitacre {House} • Eostre [1.5] ♂ Name {House} • User [?.?] Misschien komt hier nog meer informatie. Ik wil graag even benadrukken dat ik geen vijf dochters van Daenerys wil, probeer een beetje origineel te zijn. Je karakter hoeft niet de afstammeling te zijn van een Game of Thrones personage om een leuk personage te zijn. Liever niet, zelfs. Het kunnen ook zoons en dochters zijn van belangrijke kooplieden of generalen. |
Disclaimer: dit RPG volgt niet de verhaallijn van de serie, maar het speelt zich ongeveer af rondom seizoen 1ish. REGELS ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
♕ Er is een maximum aan één personage. ♕ Probeer de genders gelijk te houden. ♕ Alleen ik, Koldovstoretz, open nieuwe topics. ♕ Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten. ♕ Geen ruzie behalve in de RPG zelf. ♕16+ is toegestaan, zolang aangegeven. ♕ Off-topic in het speeltopic graag tussen haakjes of anders in het praattopic. ♕ Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen. ♕ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt. |
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 23:19 ]
The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.