• GALLOWS AND GOWNS
    Drama is coming

    My dear kings and queens, princes and princesses, lords and ladies, bastards and whores, welcome to King's Landing.

    De hallen en zalen van Red Keep zijn dagelijks gevuld met alle royalty en onderdanen uit heel Westeros. Niet alleen diegene die bovenop te troon zitten en hen dienen, maar ook hun opvolgers, degene die bij hen in de schoenen zullen stappen. Onder hen is — net zoals bij hun ouders — een community ontstaan. Ook al komen ze uit alle delen van Westeros, ze hebben één ding gemeen; zij zijn de nieuwe generatie van de garde die nu aan top staat. En wat is nou een betere manier om te leren hoe je het spel speelt dan uit eerste hand in de hallen van een kasteel?

    RTSTPT

    “When you play a game of thrones you win or you die.”



    ROYALTY
    [R] Alise Hightower {Hightower} • Morrigann [1.2]
    [R] Name {Lannister} • Frodo [?.?]
    [R] Melysandre Siofra Umber {Umber} • Ascian [1.5]
    [R] Serena Stark {Stark} • Arsonist [1.5]
    [R] Adrian Timos Fossoway {Tyrell} • Koldovstoretz [1.3]
    Conlan Baratheon {Baratheon} • Eostre [1.2]
    Aeron Lannister {Lannister} • Mamilapinatapai [1.2]
    Name {House} • User [?.?]

    SERVANTS
    [R] Name {House} • Egorova [?.?]
    Ayla Waters {Bastard} • Arcenciel [1.3]
    Name {House} • User [?.?]
    Name {House} • User [?.?]
    Maron Sand {Martell} • Sattler [1.4]
    [R] Name {House} • Waddeneiland [?.?]
    [R] Josian Whitacre {House} • Eostre [1.5]
    Name {House} • User [?.?]

    Misschien komt hier nog meer informatie. If you haven't watched it: shame *rings bell*.

    Ik wil graag even benadrukken dat ik geen vijf dochters van Daenerys wil, probeer een beetje origineel te zijn. Je karakter hoeft niet de afstammeling te zijn van een Game of Thrones personage om een leuk personage te zijn. Liever niet, zelfs. Het kunnen ook zoons en dochters zijn van belangrijke kooplieden of generalen.

    Naam
    Rol
    Leeftijd tussen de 17 en 20
    Geslacht
    House
    Uiterlijk probeer de faceclaims te laten passen bij waar ze vandaan komen
    Innerlijk
    Familie
    Geschiedenis
    Relaties
    Extra je personage mag ook bepaalde skills hebben over een vak of een wapen, ook hier geldt weer: overpowerde personages zijn niet toegestaan en bespreek van te voren even welke skills je eventueel zou willen voor je personage


    “Summer will end soon enough, and childhood as well.”



    Disclaimer: dit RPG volgt niet de verhaallijn van de serie, maar het speelt zich ongeveer af rondom seizoen 1ish.


    REGELS
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is een maximum aan één personage.
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Alleen ik, Koldovstoretz, open nieuwe topics.
    ♕ Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    ♕ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ♕16+ is toegestaan, zolang aangegeven.
    ♕ Off-topic in het speeltopic graag tussen haakjes of anders in het praattopic.
    ♕ Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    ♕ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 23:19 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Eostre schreef:
    (...)

    Omdat Renly in 277 AC is geboren en de ouders volgens GoT wikia in 278 AC zijn verdronken en ik anders buiten de leeftijdsgrens ging met Conlan (':

    Maar Koldovstoretz, ik wil anders Conlan wel een andere biologische vader geven om het iets diverser te maken?

    If you're okay with that, dan zou ik dat wel fijn vinden! Natuurlijk moeten ze wel royalty blijven, maar er zijn heel veel manieren waarop dat kan.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Koldovstoretz schreef:
    (...)
    Welke rol wil je? (:


    Een servant, als dat kan. Doe maar een jongen. Moet hij servant zijn van een bepaalde familie in de Red Keep of is het algemeen? En moet hij een bepaalde functie hebben?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waddeneiland schreef:
    (...)

    Een servant, als dat kan. Doe maar een jongen. Moet hij servant zijn van een bepaalde familie in de Red Keep of is het algemeen? En moet hij een bepaalde functie hebben?

    Hij moet een reden hebben om in Red Keep te zijn, verder ben je helemaal vrij!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Koldovstoretz schreef:
    (...)
    If you're okay with that, dan zou ik dat wel fijn vinden! Natuurlijk moeten ze wel royalty blijven, maar er zijn heel veel manieren waarop dat kan.


    Bij deze is Conlan's biologische vader nu Jon Arryn, al draagt hij nog steeds de naam Baratheon omdat niemand weet dat Jon eigenlijk zijn vader is (':


    We were the forever that didn't last

    Is het voor iedereen prima als ik woensdag het speeltopic open?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Voor mij wel!


    I just caught the wave in your eyes

    Zeker! Ik heb er zin in (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Prima! Ik ga vandaag/morgen mijn rol aanpassen.

    Is helemaal goed!


    We were the forever that didn't last

    MARON SAND


    Unbowed. Unbent. Unbroken
    A promise to our enemies. A challenge to our lovers.


    • NAAM

          Maron Sand

          Maron — m • EH • r • ih • n — little master
          Sand — s • AH • n d — bastard name of Dorne

    Maron is de enige bastaard zoon van Doran Martell, de heersende prins van Dorne. Vanwege de tolerantie jegens bastaarden in Dorne, heeft Maron een hoog status — waarbij naar hem wordt verwezen als de mannelijke Sand Snake. Maron houdt hiervan en heeft gigantisch veel trots jegens zijn naam.
    Maron is vernoemd naar Maron Martell, die vroeger The Seven Kingdoms heeft gevormd.


    • LEEFTIJD

          19

    Maron is geboren op een bloedhete dag in Dorne, ongeveer negentien jaar geleden. Niemand weet precies hoe oud Maron is, hijzelf niet en eveneens zijn moeder niet — aangezien ze geen tijd bijhouden op de straat. Maron vergelijkt zichzelf met anderen (gewicht, lengte, et cetera) en heeft daarom negentien jaar aangemeten als eigen leeftijd (in werkelijkheid is hij één week verwijderd van twintig jaar).



    • HUIS

          Martell

    • ROL

          Royal / Servant

    Vanwege Dorne's tolerantie jegens bastaarden, is Moran geen bediende te noemen. Echter, is hij evenmin koninklijk. Moran bewandelt daarin een grijs middengebied — waarbij hij veelal wordt gepositioneerd als lijfwacht.



    Before the Seven Kingdoms. Before the Iron Throne.
    There was Dorne.


    • PERSOONLIJKHEID

    Addicted to sex • Aggressive (when needed) • Arrogant • Bored within seconds • Blunt • Boastful • Can be cold as ice and warm as fire • Can fight from a distance but also up close • Can't sit still • Charming if he wants to be • Curious • Doesn't care about materialistic stuff (except from his daggers) • Doesn't care about politics • Doesn't give second chances • Doesn't trust others • Energetic • Enthusiastic • Flirtatious • Has an open mind • Impatient • Impulsive • Independent • Intelligent (rather streetsmart than booksmart) • Lethal • Liar • Loves to fight • Manipulative • Needs to move around a lot • Optimistic • Persuasive • Proud of being a bastard • Sarcastic little fucker • Selfish (except around people from Dorne) • Runs from problems • Smooth • Stubborn • Trusts his instincts • When someone offends him or people from Dorne he's furious

    • UITERLIJK

    Maron is een jongeman van bovengemiddelde lengte — ongeveer zo'n 185 centimeter — met een natuurlijke uitstraling van arrogantie, enthousiasme en macht rondom hem. Maron heeft ontwikkelde spieren en is na vele jaren eindelijk in zijn lichaam gegroeid, waardoor hij ondanks zijn lengte niet slungelig is in zijn bewegingen maar eerder gracieus. Maron heeft een getinte huid waar een gouden gloed overheen ligt door zijn afkomst. Veelal is zijn huid bedekt met een dun laagje stof en zand.
    Maron heeft donkerbruine lokken welke altijd warrig zitten vanwege veelvuldig gepluk. Maron heeft dikke, donkere wekbrauwen, een aanstekelijk glimlach, een brede neusbrug, een strakke kaaklijn en rozige, volle lippen (zijn onderlip is ietwat voller dan zijn bovenlip). Maron heeft amberkleurige kijkers — welke in het zonlicht een gouden kleur hebben en altijd een kwajongensachtige fonkeling bevatten.
    Maron draagt altijd loszittende kleding vanwege zijn voorliefde voor het warme weer. Daarbij is het niet vreemd om Maron op veel momenten half naakt te zien rondlopen, aangezien hij geen enkele schaamte heeft voor zijn lichaam.
    Maron zal nooit ofte nimmer gezien worden zonder zijn vertrouwde dolken aan zijn zijde, welke hij met grote snelheid kan hanteren in beide handen. Daarnaast zijn speer — waardoor hij eveneens van een afstand kan vechten. De speer staat symbool voor Dorne, waarmee Maron zijn afkomst prominent aanwezig laat zijn.
    Maron heeft tientallen littekens op zijn lichaam als prijzen van gewonnen gevechten, voornamelijk gesitueerd op zijn armen, borstkas en handen. Maron is hier trots op en weet bij ieder litteken een verhaal te vertellen.


    When it comes to war. I fight for Dorne.
    When it comes to love. I don't choose sides.


    • FAMILIE

          Father — Doran Martell • Prince of Dorne
          Mother — Sarella Sunborn • Pessant

    Maron is de enige bastaard zoon van Doran Martell, de heersende prins van Dorne. Vanwege de tolerantie jegens bastaarden in Dorne, heeft Maron een hoog status — waarbij naar hem wordt verwezen als de mannelijke Sand Snake. Maron houdt hiervan en heeft gigantisch veel trots jegens zijn naam.
    Maron heeft geen vaste woonplaats — heel af en toe is hij bij zijn moeder thuis te vinden (binnen de straten van Dorne), maar meestal trekt hij op met de andere Sand Snakes en zijn oom, Oberyn Martell. Daarbij is hij van jongs af aan in de leer (initiatief van Oberyn), waardoor Maron van Oberyn heeft leren leven, overleven en vechten.
    Maron heeft een zekere walging jegens zijn vader en de zwakte die daarbij hoort, waardoor hij meer optrekt met zijn oom dan zijn vader. Maron zal dit nooit uitspreken, omdat hij wel degelijk respect heeft jegens zijn vader en diens status.


    • LIKES
    Alcohol • Blood • Competition • Daggers • Death • Dorne • Fighting • Fire • Food • Fruit • Horses • Men • Music • Parties • Sand Snakes • Scars • Sex (Men & Women) • Spear • Stories • Sun • Swimming • Warmth • Water • Winning • Women

    • DISLIKES
    Children • Clothes • Cold • Dogs • Funerals • Ice • Kingdoms outside of Dorne • Knights • Listening • Losing • Meetings • Mountains • Politics • Rain • Sadness • Silence • Sleeping • Snow • Travelling • War • Weakness

    • EXTRA
    ——— Maron heeft een ketting met daaraan het symbool van Dorne.
    ——— Maron heeft een paard, genaamd Mors.
    ——— Maron is ambidextreus (zowel links— als rechtshandig).
    ——— Maron is biseksueel.
    ——— Maron is in de leer bij Oberyn Martell.
    ——— Maron is mee naar King's Landing als Oberyn Martells lijfwacht.
    ——— Maron vecht met een speer en twee dolken.


    •

    Als je rol af is, let me know, dan lees ik ze even door! (:


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ik trek me terug. Mijn personage past hier niet goed tussen, sorry!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Koldovstoretz schreef:
    Als je rol af is, let me know, dan lees ik ze even door! (:


    Marom is finished (deze pagina).


    •

    Waddeneiland schreef:
    Ik trek me terug. Mijn personage past hier niet goed tussen, sorry!

    Ah no, waarom?

    @Sattler alright! Ik ga hem zo doorlezen.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Koldovstoretz schreef:
    Als je rol af is, let me know, dan lees ik ze even door! (:


    Conlan is ook af (:


    We were the forever that didn't last