Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik wilde het niet onder dieren zetten.
Ik wil GEEN negatieve/haatreacties en ik wil hier ook helemaal niets mee uitlokken. Iedereen heeft een hobbie of interesse en ik dus ook. Dit is serieus en ik wil dit écht. Het gaat over slachten
Hallo allemaal,
Gezien ik een koksopleiding gedaan heb en mijn docent hier in een les foto’s en filmpjes heeft laten zien van ene koeienslachterij waar hij was geweest, begon dit mijn interesse op te wekken.
Ik vroeg hem hoe dat nou was, zo een beleving en hij spoorde mij aan dit zeker een keer te doen.
Nu, een jaar later na het halen van mijn diploma, wil ik het toch wel eens een keer gaan doen: Meelopen op een slachterij voor dieren. Maar... ik kan er geen vinden en ik weet ook niet zo goed hoe ik dit moet doen. Ik heb ook niet echt een goede motivatie, alleen dat ik graag zou willen proeven wat ik zelf verwerkt heb, maar verder weet ik het echt niet.
Ook weet ik niet zo goed wat voor slachterijen/bedrijven zomaar iemand toestaan binnen te komen om een dagje langs te komen, om te kijken.
Dus ik heb jullie hulp een beetje nodig, gezien internet niet zoveel hulp biedt.
Daarnaast zou ik ook graag een betere motivatie hebben en deze ook echt op kunnen schrijven. Dit is moeilijk, net als een baan zoeken, hahah.
En gezien ik ook nog geen baan heb, zou dit misschien een mogelijkheid zijn mocht ik het meer dan interessant vinden ^^
Alvast bedankt voor de hulp!
[ bericht aangepast op 9 juni 2018 - 16:09 ]
Ich liebe dich 27.12.23