• Rollentopic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159907
    De planeet Youno was vroeger een fabelachtige planeet, vol feeërieke natuurlandschappen, aardige mensen en weelderige gebouwen in de meest fantasierijke architecturen. Maar sinds 7 eeuwen geleden is dat niet meer. De aarde zelf zet zich tegen zijn geliefde bewonders op,die altijd met liefde voor hem zorgden. Toegegeven, de laatste jaren was het minder intens als tijdens de eerste millennia van het ontstaan, maar was er reden? Youno schudde en kookte van woede. Al 7 eeuwen zijn de mensen bang om in te grijpen, maar nu het 'zelfmoord-proces' van Youno een ijzingwekkend hoogtepunt bereikt, is het tijd om in te grijpen.

    Elk koninkrijk, er zijn er drie, sturen 4 dappere onderdanen op pad naar het enige middel dat de aard kan stoppen van zijn waanzin: het hart van Youno.
    Het hart van Youno bevind zich op de meest kwetsbare plaats van deze aarde.
    Niemand weet waar, niemand wist ooit waar. De zoektocht is zo frustrerend, dat de koninkrijken elkaar beginnen te beschuldigen van het stelen van het hart. Er komen oorlogen, groter dan ooit geweest, en de woede en haat van de aarde groeit.
    Met een angstaanjagende snelheid verdwijnen er grote gebieden, zomaar. Van de kaart geveegd.
    Dorpen worden in brand gestoken, stranden verdwijnen kilometers diep onder de zee, oeroude bomen worden de grond in geslokt. Langzaamaan verdwijnen ook de koninkrijken en moeten alle haatdragende mensen hun vijanden toelaten op hun grondgebied, wegens te weinig plaats.


    Lukt het de helden het hart te vinden?
    Of is de aarde sneller?



    ROLLEN

    Feeënrijk
    Feeën , nimfen, zeemeermensen en zo meer
    1 Artemisia Calandra Aisling - cipriano
    2
    3 crazygirlxx
    4

    Gothisch rijk
    Draken, heksen, vampiers en magische wezens met speciale krachten, ...
    1 crazygirlxx
    2 Marisa Imbra Darkmyr cipriano
    3
    4

    Mensen rijk
    Handelaars, prinsessen, kinderen en andere middeleeuwse figuren
    1 perfume2 . - Audrey Elizabeth rose
    2
    3
    4






    Regels:
    - niemand vermoorden zonder toestemming
    - 16+ is toegestaan. zolang er geen vulgaire details -je weet wel- en zo meer verschijnen
    - 2 personages maximum. geen perfecte personage alsjeblieft !!!
    - wanneer de aarde een actie doet of iemand het hart vind word dat door mij vermeld.
    - minimum 4 regels.
    - have fun!










    http://www.quizlet.nl/stories/132809/rpg-heart-quest/ link naar storie

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 20:49 ]


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    Audrey Elizabeth Rose

    Ik had zin in avontuur, dus had ik me aangemeld. Samen met Sam, mijn vriend. Dit zou onze eerste reis alleen worden. Ik zwijmelde al helemaal weg bij de woorden die hij in,mijn gedachte tegen me zei. Sam en ik waren al een zes tal weken een koppel. Dat we de wereld moesten redden, deed er niet toe, dat was bijzaak. We zouden de hele wereld rondreizen in elkaars armen. Ik dacht aan alle lieve dingen die we samen zouden gaan doen terwijl ik mijn hoge laarzen aan deed. Ik had er geen enkel idee van wat aan te doen, maar kleedde me maar warm genoeg aan voor het geval dat. Nu mijn rugzak nog. Ik had een speciale rugzak voor bergbeklimmers gekocht voor deze 'opdracht'. Maar wat neem je mee naar een reis rond de wereld waarvan je niet eens weet of je het wel haalt? Ik kan toch niet mijn hele huis meenemen? Misschien moet ik met Sam overleggen wat we zouden doen? Maar Sam was terug naar zijn wereld. Hij leefde in de gotische wereld, en ik hier. Sam kon niet in het mensenrijk komen, hij mocht niet. Wat een larie toch allemaal. Mopperend stouwde ik,mijn rugzak vol, tilde hem op en liet hem wel,meteen vallen. Zelfs een koe was lichter dan dit! Maar wat kan ik er in godsnaam uit halen? Ik heb alles nodig!!


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"