• En ik kan er net zo goed mensen blij mee maken, dus ik geef er twee keer vijfentwintig weg (de andere twaalf waren voor de prijzenpot van Natascha).

Het liefst zou ik ze geven aan mensen die nog nooit GM hebben gehad en dat eens willen (25 is de prijs voor een maand namelijk), maar als je een andere goede reden hebt mag je die hier ook altijd placeren en dan zet ik jullie ook in een lijst om in een random orde te gooien en de winnaar te bepalen. "Daarom" of "ik wil gewoon meer credits" zijn geen goede redenen.

Morgenavond om zes uur smijt ik t in het random-orde-ding, dus tot dat uur kunnen jullie hier je reden neerzetten.

Ik hoop dat ik er mensen mee kan plezieren. c:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik zou heel graag mee willen doen als dat mag! Ik heb wel ooit eens een keer GM gehad, maar dat is al tijden geleden en ik zou het graag nog eens hebben om de smileys nog eens te hebben en een paar usernames te claimen ^^

[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

Ik heb er 57!

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik zou heel erg graag een goede vriendin van mij willen verassen met een GM. Ze staat altijd voor mij klaar en betekend heel veel voor mij dus dat zou geweldig zijn

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik spaar credits zodat ik er genoeg heb om de stories van goede vrienden eens in de spotlight te kunnen zetten! Ze doen zo hard hun best voor hun verhalen en verdienen het om gezien te worden en even blij gemaakt te worden :Y)

"It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

Super!! Ik ga even wachten als het zes uur is tot Prim online is, want ii heb haar net een berichtje gestuurd voor de regeling. C:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik zou ook wel graag mee doen ^^
    Ik zou het waarschijnlijk gebruiken voor de spotlight, aangezien ik ze niet mag kopen van mijn ouders. Wat ik overhoud naar Natascha's prijzenpotje (:

Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

Wat een tof idee! Ik ben al 12 jaar lid van Q en heb nog nooit een GB gehad. Het zou een mooi extraatje zijn voor het feit dat ik me door mijn writerblock heen probeer te worstelen. :Y)

I'll lick the poison from right off your kiss

Ik krijg op dit moment geen reactie van Prim (niet slecht bedoeld, hoor, en ik wil je zeker niet opjagen! c:) en ik wil jullie niet te lang laten wachten, dus ik ga de loting nu doen! Als Prim nog reageert, kan het zijn dat nummer drie en vier ook nog credits krijgen! Maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen. (:

En de credits zijn voor ...

Aarsvogel en kleineprinses! Zoals ik zei: het kán zijn dat 3 en 4 nog wat krijgen (en daarvoor zal je Prim dan heel hartelijk mogen bedanken!), maar ik kan het niet beloven. Je zal op haar moeten wachten. ^^

Oh, ik zie net dat Prim vijftig credits naar mij heeft overgeschreven voor deze loting, dus drie en vier - jullie credits komen er ook aan! Suuuuuuper bedankt, Prim!! Ik vind het echt heel lief van je. c:

gefeliciteerd allemaal! (:

We were the forever that didn't last

Ahhh wauw wat super gaaf. Daar zal Malikx vast heel blij mee zijn als verassing :)

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Gefeliciteerd allemaal! ^^

[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

Oeh, bedankt. Had het niet verwacht. Heel lief dat je het organiseerde (ook als ik het niet zou zijn geweest, gewoon überhaupt!), en ook voor Prim! Bedankt, beide!

[ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 21:05 ]

Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

Wauw bedankt Prim en Mathilda! Had ik niet verwacht eigenlijk ^^
    Ook proficiat aan de rest!

If you want to be strong, learn how to fight alone...