• Ik ben nu op ongeveer de helft van mijn nieuwe story en ik twijfel of ik hem van fanfiction naar OP zal veranderen. Aangezien bij niet geactiveerd is moet het geen probleem zijn maar ik weet het niet zeker dus wat zeggen jullie?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hangt er vanaf over wie het zou gaan (A)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 20:07 ]


    •*• Lululu •*•

    OP, meestal zijn de personages ontzettend OOC bij fanfics. Sowieso krijg je dan meer lezers denk ik,
    omdat het breder publiek trekt dan wanneer je je echt richt op beroemde personen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wel, het hangt er vanaf. Meestal, als je een beroemdheid als hoofdpersoon gebruikt, dan is de verhaallijn minder 'heftig' dan als die er niet in zou zitten. Doordat er een beroemdpersoon in zit is het verhaal gelijk al 'speciaal' en hoeft er verder eigenlijk niks te gebeuren. Bij OP kan dat natuurlijk niet, dus dan moet de verhaallijn heel sterk zijn.:3 bah, ik kom niet uit mijn woorden, faal faal.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mallory schreef:
    Hangt er vanaf over wie het zou gaan (A)



    Haha. Het gaat over Rafael Nadal dus geen 1D/JB shit :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als je je verhaal hebt gericht op één bekend persoon, is dat nu wel moeilijk. Tenzij je die vervangt voor een bekend persoon dat je zelf bedenkt. Dan trek je dus wel het bredere publiek, en heb je toch nog dat je dat 'beroemde' erin kunt verwerken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik lees heel weinig OP's, omdat ik vind dat de OP's niet goed zijn. Ofwel is het geen goede verhaallijn, ofwel is het niet goed geschreven. Als je zelf vindt dat je verhaal origineel is en goed geschreven, dan zou ik het een OP laten. Als je het zo gaat doen, dan mag je mij zelfs iets laten weten als het verhaal er is ;)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Memoria schreef:
    Wel, het hangt er vanaf. Meestal, als je een beroemdheid als hoofdpersoon gebruikt, dan is de verhaallijn minder 'heftig' dan als die er niet in zou zitten. Doordat er een beroemdpersoon in zit is het verhaal gelijk al 'speciaal' en hoeft er verder eigenlijk niks te gebeuren. Bij OP kan dat natuurlijk niet, dus dan moet de verhaallijn heel sterk zijn.:3 bah, ik kom niet uit mijn woorden, faal faal.(;


    Ik snap je :'D

    Er zit wel een verhaallijn in, of die ook sterk is kan ik zelf niet zo heel goed bepalen maar het verhaal zit erin. Het is niet dat ze hem ontmoet, verliefd en voor altijd happy.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."