✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ |
✖ SETTING In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien? |
✖ SCHOOL Stad Briarwood (fictief) Staat Arizona Schoolkeuren: Blauw, zwart en wit Schoolteams Voorheen Onprofessioneel voetbalteam (jongens) en cheerleading (meisjes) Nu Competitief voetbalteam (jongens en meisjes), cheerleading (meisjes), basketbal (jongens en meisjes), volleybal (jongens en meisjes) Schoolclubs Voorheen Geen Nu Toneelclub (de school hoopt er snel meer te starten) Schoolhoofd 1999 - 2017 Harold Lowe 2018 - ? Winston Harris ✖ ROLES Jongens 1 jongen vrij
Ezra Rose The Golden Boy Pedro Bertolini Ziegler 1.2 Roman DeSantos The King Zayn Malik Fonollosa 1.4 Aziz Nane The Loverboy Faceclaim Illyrians 1.3 Theodore Everton The unexpected sweetheart Ross Butler Solmeron 1.6 Boyd van Helsing The Inker Ash Stymest Sombre 1.5 Lux Young The Dealer Cole Mohr Lionaire 1.5 Vincent Loeuff The Fighter Tom Webb Ascianl 1.6 Meisjes Vol Valerie Thomson The Rebel Faceclaim Elentiya Pagina Sydney Cox The Ex-slut Paulina Singer KingRichard 1.4 Reese Miller The Queen Jenna McDougall Ashryver 1.5 Amani Ikande Status Faceclaim Shadowsinger 1.4 Meriall Oglesby The Good Girl Faceclaim Amren 1.6 Arden Schultz The Fuck-up Alexa Mareka Ziegler 1.4 Joëlle Manderson The Virgin Scarlett Leithold XJess 1.6 Jules Northfall The Wild Card Faceclaim Ascian 1.5 Phoenix Shaffer The Innocent Puppy Ruby Rose Necessity 1.3 Invullen Naam: Leeftijd: We spelen alleen seniors Status: Leg ook uit hoe degene aan deze status is gekomen Innerlijk: * Uiterlijk: Geschiedenis: ** Relaties: *** Extra: * As you all probably know: ik haat (semi)perfecte personages. Daarom verwacht ik van je dat het personage minimaal vijf écht negatieve eigenschappen heeft. ** Deze leerlingen zit niet voor niets op Briarwood High. Dit betekent dat ze niet al te rijk zijn of dat de status van hun ouders niet goed genoeg was. Toch wil ik ook niet tien keer een geschiedenis zien met alcohol, drugs en mishandeling. Wil je een wat meer dramatische geschiedenis? Geef het dan even aan in het topic aub. *** Ja, het is toegestaan om exen etc. te maken. Máár ik vind het niet oké als iemand drie liefdesachtige relaties heeft (bijvoorbeeld een ex, crush en fwb). Houd ook ruimte over voor ontwikkeling in de RPG. |
✖ ✖ ✖
|
✖ RULES De huisregels van Quizlet gelden hier
Je probeert een post van minimaal 350 woorden te schrijven Je probeert minimaal één keer per week te posten Deze RPG is 16+, maar zet er wel een waarschuwing bij Maximaal twee personages per persoon: een man en een vrouw Bespreek relaties en andere zaken in het praattopic Perfecte personages, evenals te dramatische personages zijn niet welkom (I love drama, but enough is enough) |
Als iemand graag wil helpen met deze RPG te onhouden, let me know!
[ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 10:16 ]
Big girls cry when their hearts are breaking