• Ja, ik beken: ik ben fan van Temptation Island. Het is niet eens een guilty pleasure, ik geniet er gewoon van. Het verhaal (kun je een verhaal noemen? I don't know) rondom Temptation Island lijkt me uitermate geschikt voor een RPG, omdat het 1. veel drama biedt, 2. makkelijk bespeelbaar is en 3. het geeft veel ruimte voor afwisseling door de dates en andere activiteiten. Uiteraard moet ik even goed uitdenken hoe ik dit precies wil aanpakken, zodat alles duidelijk en concreet is voor iedereen. Nu vroeg ik me af of hier interesse in is.
    Ben je enthousiast maar heb je op het moment niet zoveel tijd? Well, same here. Het speeltopic zal dan op z'n vroegst volgend weekend geopend worden, waarschijnlijk later zelfs. Ideeën en tips zijn van harte welkom.


    Zou jij meedoen aan deze RPG?

    62.5% (5 stemmen)
     
    Girl, yes. #lovetemptation

    37.5% (3 stemmen)
     
    Girl, no


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gelukkig heb ik hier wel tijd voor. Denk ik. Soort van. Het kan wel lastig worden omdat het allemaal ORPG's kunnen worden, tbh. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Gelukkig heb ik hier wel tijd voor. Denk ik. Soort van. Het kan wel lastig worden omdat het allemaal ORPG's kunnen worden, tbh. :c


    Daar dacht ik eerst ook al aan, maar ik denk dat dit best voorkomen kan worden door regelmatig te wisselen van setting etc. Ik heb zelf namelijk een hekel aan ORPG's, dus daar zal ik fel tegen optreden hehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb al eens meegedaan aan een RPG gebaseerd op TI en ik vind het idee dan ook erg leuk. Je zit dan alleen wel met de de splitsing van de koppels, dus daar zou ik wel rekening mee houden. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Ik heb al eens meegedaan aan een RPG gebaseerd op TI en ik vind het idee dan ook erg leuk. Je zit dan alleen wel met de de splitsing van de koppels, dus daar zou ik wel rekening mee houden. (:


    Dit haha, wij hadden toen twee speeltoptics als ik het me nog goed herinner, and it was majestic, maar helaas wel snel doodgelopen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Bedankt voor de reacties! Twee speeltopics lijkt me wat moeilijk tbh, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jaaaa


    Spinning around, I'm weightless.

    Ascian schreef:
    (...)

    Dit haha, wij hadden toen twee speeltoptics als ik het me nog goed herinner, and it was majestic, maar helaas wel snel doodgelopen


    Jaaa, inderdaad! Het is inderdaad jammer dat het zo snel doorliep.

    Sanne, is ook zo, maar het is wel veel overzichtelijker!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'